Opel продаде близо милион автомобили в Европа
Opel продължава да бележи ръст на пазарите в Европа. През първите десет месеца от годината, броят на новорегистрираните автомобили от марката в Европа отбелязва увеличение в размер на 45 500 екземпляра или с около 5% на годишна база, достигайки над 977 000 автомобила.
„Възходящата тенденция при Opel продължава. Tези числа показват добрия прием, на който се радват нашите модели. A през 2017 година ние ще вдигнем още повече залозите, представяйки на пазара седем нови модела. Tова е повече от когато и да било преди в историята на марката Opel и нашите клиенти вече могат да се настроят в очакване на новостите. Нашите нови попълнения в гамата ще ни осигурят по-силно представителство в пазарни сегменти с много мощен потенциал за бъдещо развитие”, отбеляза вицепрезидентът продажби и следпродажбено обслужване Петер Кристиан Кюсперт.
В момента Opel се намира по средата на най-голямата по мащаб моделна офанзива в дългата история на германската компания, в рамките на която тя ще представи на пазара 29 нови модела в периода между 2016 и 2020 година. Водещата тема през 2017 година ще бъде „7 в 17”. В допълнение към електромобила Ampera-e, догодина Opel ще отбележи и пазарната премиера на следващото поколение на флагмана на компанията в лицето на Insignia, която ще се предлага във варианти седан с пет врати (Insignia Grand Sport) и комби (Insignia Sports Tourer), както и в off-road модификация (Insignia Country Tourer). Освен това ще бъде представена и нова версия на Vivaro. И не на последно място по важност - Opel ще има силно представителство в растящия CUV сегмент от пазара с модела Crossland X и с още един нов модел, който предстои да бъде анонсиран.
Новите модели на Opel вече успяха да повишат продажбите на марката през тази година начело с новата Astra и нейните около 235 000 продажби, отбелязващи ръст с около една четвърт. Meждувременно компанията вече разполага с 300 000 поръчки за европейската „Кола на годината 2016”. Търсенето на компактния SUV модел MOKKA X също е на високо равнище. Вече са получени 75 000 поръчки независимо от факта, че моделът е на разположение за поръчки в Европа едва от няколко месеца.
Opel не само успя да увеличи обема на своите продажби през първите десет месеца от годината – пазарният дял на марката в Европа също се покачи леко, достигайки 5,81% с регистрирани ръстове на 12 пазара. С това автомобилният производител с централа в Рюселсхайм отбелязва своя най-добър резултат за десетмесечието от 2011 г.одина насам – независимо от пълното оттегляне на компанията от пазара в Русия.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.