Продажбите на новия Opel Insignia Grand Sport стартират в Германия

Продажбите на новия Opel Insignia Grand Sport стартират в Германия

Поръчките за новия Opel Insignia Grand Sport стартират от 7-ми март. Седанът е със стартова цена в Германия от 25 940 евро, а комби версията – от 26 940 евро с ДДС.

Новото поколение Insignia се отличава със своя елегантен спортен силует с невероятна аеродинамика (коефициент на обтекаемост CD едва 0.26 за наподобяващият купе модел с пет врати), но е изпълнен с технологични иновации.

Новата Insignia впечатлява с подобрена динамика и вътрешен простор, както и с отлична цена за това, което предлага – фактори, които я превръщат в предизвикателство за моделите на премиум марките.

Автомобилът се характеризира със системи подпомагащи водача като стандартно оборудване, включващи предупреждение при опасност от удар отпред с разпознаване на пешеходци, автоматично аварийно спиране, предупреждение за непреднамерено напускане на лентата за движение, асистент за запазване на лентата с автоматични корекции с кормилното управление и индикация за поддържане на дистанцията.

Значително засилените средства за безопасност придобиват завършен вид благодарение на активния преден капак, който има за цел подобрена защита на пешеходците. В друга насока дори базовата версия на новия модел се предлага със сензорен екран.

Второто поколение на Insignia е базирано на изцяло нова архитектура. Автомобилът тежи с до 175 килограма по-малко от сегашния модел във варианта седан Grand Sport и с до 200 кг по-малко при комбито Sports Tourer. Това значително намаляване на теглото и новото изключително прецизно кормилно управление са отговорни за подобрените динамични качества на автомобила.

Освен това, напълно новият флагман на Opel прави своя дебют с гама от високо ефективни задвижващи агрегати и оптимизирани по отношение на триенето трансмисии, конструирани така, че да осигурят по-висока ефективност и по-нисък разход на гориво. Разходът на гориво при двигателите на Grand Sport (бензинов: 1.5-литров Turbo; дизел: 1.6 CDTI) се очаква да бъде с от три до десет процента по-нисък в сравнение с този на еквивалентните версии на сегашния модел на базата на цикъла WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure, Световна хармонизирана тестова процедура за леки автомобили).

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ