Слаби продажби в САЩ свиват печалбата на Toyota

Слаби продажби в САЩ свиват печалбата на Toyota

Toyota коригира към понижение прогнозата си за чистата печалба за текущата финансова година до 1,87 трилиона йени (17 милиарда долара) от 2,3 трилиона йени, предвиждани през ноември на фона на рязко спадналите продажби в САЩ, предаде ДПА.

Toyota запази прогнозата си за оперативната печалба за финансовата година, която приключва на 31 март, на 2,4 трилиона йени и предвижданията за продажбите на 29,5 трилиона йени.

Най-големият японски автомобилостроител очаква продажби на 10,55 милиона превозни средства за годината, което е увеличение спрямо очакваните 10,50 милиона автомобила преди 3 месеца. През предходната година Toyota е продала 10,44 милиона коли.

За периода от октомври до декември компанията е отчела нетна печалба от 180,9 милиарда йени, което е спад с 80,1 процента спрямо предходната година и и оперативна печалба от 676,1 милиарда йени - повишение с 0,4 процента. Продажбите са нараснали с 2,6 процента до 7,8 трилиона йени.

Продажбите на автомобили в Северна Америка са се понижили със 7,5 процента на годишна основа до 680 000 единици през тримесечния период, докато тези в Азия са нараснали с 14,9 процента до 464 000 автомобила, съобщи Toyota.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял