Световните продажби на електромобили поставиха нов рекорд

През 2023 г. продажбите на електромобили в света са нараснали с 31% до 13,6 млн. броя, съобщава Ройтерс като се прозовава на данни на анализаторите на Rho Motion.
През декември 2023 г. световните продажби на електромобили достигнаха месечен рекорд от 1,5 млн. единици. Изцяло електрически (battery electric vehicle, BEV) за годината са продадени 9,5 млн. броя, а хибридни (plug-in hybrid electric vehicle, PHEV)- 4,1 милиона броя.
През миналата година глобалните продажби на електрически и хибридни превозни средства нараснаха по-бавно, отколкото през 2022 г. (31 спрямо 60 %). Според експертите през следващата година обемът на продажбите ще нарасне с 25 до 30 процента.
"Темпът на растеж се забавя, но това се очакваше при толкова растящи пазари", обясни Чарлз Лестър, ръководител на отдела за данни в Rho Motion.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Ватиканът обяви Антонио Гауди за „блажен“
Свят |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Зам.-кмет на София: Има недостиг на шофьори в градския транспорт
Общество |Проучване на Си Ен Би Си: Митата на Тръмп няма да върнат веригите за доставки обратно в САЩ
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Цитат на деня
Цитат на деня |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.