Volkswagen обяви загуба от 1,4 милиарда евро за първото полугодие

Пандемията от коронавирус е подкопала приходите и печалбата на най-големия европейски автомобилостроител, информира ДПА.
Volkswagen Group обяви днес загуба от 1,4 млрд. евро преди отчитане на данъци за първата половина на 2020 година.
През същия период на 2019 година печалбата на концерна преди облагане с данъци беше 9,6 млрд. евро.
След спирането на производствените линии, най-вече през март и април, и предвид срива в търсенето в Европа и Северна Америка приходите на концерна са се свили с 23 процента до 96 млрд. евро, предава БТА.
Ръководството планира да намали дивидентите, предложени за 2019 година, с 1,70 евро до 4,86 евро на преференциална акция и 4,80 евро на обикновена акция, посочи компанията в изявление.
Коригираната оперативна загуба на Volkswagen за периода януари-юни се равнява на 800 млн. евро спрямо оперативната печалба от 10 млрд. евро миналата година.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Годишната инфлация у нас се стабилизира на ниво от 4% през март
Икономика |Тръмп откри паметник на самия себе си
Любопитно |Вторият по големина град във Велкобритания поиска помощ от армията заради тежка криза с боклука
Свят |Как една холандска компания стартира първата в света борса
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |Тръмп обеща скоро да наложи мита върху вносните чипове
Икономика |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.