Запознайте се с новия Mercedes V-клас – модерен, икономичен, безопасен (снимки)
След четири успешни години Mercedes пусна фейслифт на V-класата. Тя е с по-модерно излъчване, по-голяма икономичност и безопасност.
Дизайнерите на V-класата са приложили редица мерки, за да придадат на минивана нова визия в стила на сегашната гама леки автомобили на Mercedes-Benz. Благодарение на оформлението на предницата изглежда по-широка и впечатлява с още по-силното си визуално присъствие. Това се дължи предимно на новото оформление на бронята с ефектни въздухозаборници и новия дизайн тип “диамант” на радиаторната решетка.
Звездата на Mercedes-Benz е разположена централно върху радиаторната решетка между два ламела в сребристо.
[[{"fid":"325893","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":666,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Новите цветове графит сив металик и селенит сив металик на лаковото покритие разширяват спектъра на добре приетата черно-бяла тоналност. Добавен е и вариант в стоманено синьо. Особено емоционално е въздействието на новия цвят хиацинт червен металик, който също се предлага като опция за новата V-класа. Същевременно, четирите нови дизайна на алуминиевите джанти допринасят за мощното и авангардно излъчване на екстериора. Това включва 17-цолови алуминиеви джанти с дизайн 5 двойни спици в черно със силен гланцов ефект, както и 18-цолови алуминиеви джанти в термолит сиво със силен гланцов ефект и дизайн 5 двойни спици или в черно със силен гланцов ефект и дизайн 5 спици. Най-високо в гамата от джанти са лакираните в черно 19-цолови алуминиеви джанти с дизайн 10 спици и силен гланцов ефект.
Дизайнерите са се погрижили и за интериора. Той се отличава със съвременен и чист стил. Фейслифтът на новата V-класа включва нови тапицерии и кожата напа в цвят “тартуфо”. Модерни и елегантни са и новите декоративни елементи с десен “двойни ивици”, използвани върху арматурното табло и върху страничните панели. Отново са използвани декоративни елементи с визия на пиано лак, абанос, карбон и полиран алуминий.
[[{"fid":"325894","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":666,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Като част от фейслифта, пътниците на задните седалки се наслаждават на още по-високо ниво на комфорт. Особено удобни са предлаганите като опция луксозни предни седалки, които – подобно на S-класата – предлагат пълно накланяне на облегалката, функция “Масаж на гърба” и климатизация. Благодарение на това, пътуването във V-класа при VIP превоз след уморителен полет или бизнес среща прилича повече на спа процедура.
Нов двигател, нова трансмисия – мощни и ефективни
Фейслифтът включва и използване в Mercedes-Benz V-класа на 4-цилиндров дизелов двигател OM 654 в следните версии:
- V 250 d, развиващ мощност 140 кВт(190 к.с.) и въртящ момент 440 Нм (разход на гориво в смесен режим 6.3-5.9 л/100 км, емисии на CO2 в смесен режим 165-154 г/км)
- V 300 d, развиващ мощност 176 кВт (239 к.с.) и въртящ момент 500 Нм (разход на гориво в смесен режим 6.3-5.9 л/100 км, емисии на CO2 в смесен режим 165-154 г/км)
Във фазата на ускорение V 300 d може за кратко време да развие допълнителен въртящ момент от 30 Нм (“свръхтяга”) над номиналните 500 Нм. V 300 d ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.9 секунди и може да достигне максимална скорост 220 км/ч.
Двигателите от новото поколение са още по-ефективни и чисти и се отличават с още по-добри характеристики, свързани със шума и вибрациите. Те работят тихо в автомобила, а неприятните вибрации са намалени.
Двигателите от ново поколение се отличават с редица иновативни характеристики, например алуминиев корпус и стоманени бутала, степенен горивен процес и покритие NANOSLIDE® на стените на цилиндрите за намаляване на триенето в двигателя. Ефективността на тези мерки се проявява в икономия на гориво в размер около 13% при V 250 d в сравнение с предишния модел2.
Като част от фейслифта, V-класата ще се предлага за първи път и с автоматична трансмисия 9G-TRONIC. Тази изключително комфортна и ефективна автоматична трансмисия заменя 7G-TRONIC и се предлага като стандартно оборудване за V 300 d (разход на гориво в смесен режим 6.3-5.9 л/100 км, емисии на CO2 в смесен режим 165-154 г/км) и V 250 d (разход на гориво в смесен режим 6.3-5.9 л/100 км, емисии на CO2 в смесен режим 165-154 г/км). С помощта на превключвателя DYNAMIC SELECT, шофьорът може да избере програми за шофиране "Comfort" и "Sport" и по този начин да промени поведението на трансмисията при превключване на предавките. Освен това, режимът "M" дава възможност за ръчно превключване на предавките от волана с помощта на планките на системата DIRECT SELECT.
Във всички варианти на двигателя, новата V-класа е стандартно оборудвана със система за задвижване на задните колела, но като опция се предлага и система 4MATIC за постоянно задвижване на всички колела. Това позволява на новата V-класа да се движи пъргаво на всякакъв терен. Височината на V-класата не надвишава два метра дори и във версията със задвижване на всички колела, т.е., тази система за задвижване не пречи на ежедневната функционалност на автомобила и той може да използва безпроблемно нормални гаражи и многоетажни и подземни паркинги.
Нова V-класа, още по-безопасна
Асистентът за страничен вятър, който е част от стандартното оборудване на V-класа, помага на шофьора да управлява автомобила дори и при силен страничен вятър. Същевременно, благодарение на системата ATTENTION ASSIST, въведена във V-класата преди пет години, този автомобил е уникален в своя сегмент по отношение на стандартите за безопасност. Фейслифтът само подсилва тази позиция на автомобила.
В това отношение, новият спирачен асистент вече реагира при опасност от удар в движещото се отпред превозно средство, като най-напред генерира визуален и звуков предупредителен сигнал. Ако шофьорът реагира, активният спирачен асистент повишава спирачното усилие до необходимото за конкретната ситуация ниво. Ако шофьорът не реагира, системата инициира автономно задействане на спирачките. При шофиране в градски условия активният спирачен асистент реагира и на неподвижни препятствия и пресичащи пешеходци. Това позволява да се избегнат инциденти или поне да се ограничат последствията от тях.
[[{"fid":"325895","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":666,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
Друга нова система е асистентът за фаровете Плюс, който се предлага (като опция) за първи път за V-класата. В режим на дълги светлини, асистентът за фаровете Плюс позволява на шофьора да използва през цялото време удобен широк ъгъл на осветяване на пътя, без да заслепява останалите участници в пътното движение. Когато пред автомобила се появят превозни средства, които се движат в същата или в насрещна посока, светодиодите на модула на дългите светлини автоматично се изключват частично под формата на “U” в съответната част на светлинния конус. Останалите зони на пътното платно продължават да бъдат осветени от дългите светлини (частични дълги светлини)
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.