А1 пуска безплатно над 200 тв канала за свои клиенти, насърчава хората да си стоят вкъщи

А1 пуска безплатно над 200 тв канала за свои клиенти, насърчава хората да си стоят вкъщи

А1 пуска безплатно над 200 тв канала за свои клиенти, насърчава хората да си стоят вкъщи

А1 предоставя безплатно на всички свои ТВ клиенти от понеделник, 16 март над 200 ТВ канала за за дни. Те ще бъдат отключени за потребителите на тази услуга на телекома, без значение на какъв абонаментен план са били преди извънредното положение, съобщиха от телекома. Жестът е част от стартиране на кампания за дигитална солидарност от страна на A1 с клиентите на мобилния оператор, която има за цел да ги насърчи да останат по домовете си и да не поемат излишни рискове от разпространение на коронавирус. 

„Наясно сме колко стрес и промени в начина на живот носят извънредните мерки от пандемията на COVID-19 и знаем, че в допълнение към задължителните методи за превенция, много хора ще прекарват повече време у дома, със семейството, често пред телевизора. Ето защо, като компания, която се грижи за своите съграждани и в стремежа си да облекчим ситуацията, решихме да дадем над 200 телевизионни канала безплатно, за да предложим неограничена информация и разнообразие в дома на нашите клиенти. Ние сме съпричастни и ще направим всичко възможно да помогнем на обществото да се справи с трудната ситуация. Затова нашият призив е: бъдете разумни, останете вкъщи с Вашите близки и се информирайте и забавлявайте с вашата любима телевизия.“, коментира Александър Димитров, главен изпълнителен директор на А1 България

Следващата стъпка от кампанията за дигитална солидарност на А1 ще бъде насочена към частните клиенти, които ползват мобилни услуги от компанията. На 18 март (сряда) частните абонати, с изключение на тези на предплатени карти, ще могат да се възползват от еднократен бонус от 10 000 MB мобилен интернет на максимална скорост, независимо от тарифния план, който ползват в момента. За да се възползват от бонуса, абонатите трябва само да влязат в мобилното приложение Моят А1 или секцията на Моят А1 на A1.bg и да активират пакета от специалната секция. Мобилният интернет ще важи за 30 дни след активирането му.

Магазините на телекома, с изключение на тези в молове и търговски центрове, ще продължат да работят, но при намалено работно време до 18:30 часа, а в обектите ще се допускат до трима клиенти едновременно. Ситуацията в България продължава да променя ежедневието на всички в страната.

От А1 отново напомнят на своите клиенти, че могат да използват новите технологични услуги на компанията за самообслужване, за да ограничат излизанията си до магазините на компанията. Плащането на сметки може да се извършва и през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg.  Хората, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин. От 10:00 до 19:00 часа, всеки ден, специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на услугата А1 Видео помощник.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ