Adidas обмисля продажба на Reebok

Adidas обмисля продажба на Reebok

Производителят на спортни стоки Adidas обмисля няколко стратегически опции, включително потенциална продажба на бранда Reebok, 15 години след като го купи от САЩ, предаде „Ройтерс“.

Решението ще бъде съобщено на 10 март, когато компанията официално ще представи новата си стратегия.

Adidas купи Reebok за 3.8 млрд. долара през 2005 г., но липсата на прогрес в трансформацията му доведе до колебания и многократни призиви от инвеститорите да се разпоредят с бранда.

Той може да е привлекателен за частна инвестиционна фирма или по-малък търговец на дребно, който да използва Reebok, за да пробие на американския пазар, подобно на Adidas, смята Майкъл Фахърти, портфолио мениджър в Adidas и инвеститор в Seilern Investment Management, която има дял в Nike.

Нетните продажби на Reebok са паднали със 7% през третото тримесечие на 2020 г. до 403 млн. евро, след като паднаха с други 44% през предходното тримесечие.

Колаборациите със знаменитости и фокусът върху дамско облекло обаче се отразяват добре и поставят марката в по-добра позиция.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Освобождават Никола Саркози от затвора
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Кметът на София: Субсидията за градски транспорт на столицата липсва в проектобюджета
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
Бедни и богати: Различията в доходите между Източна и Западна Европа остават дълбоки
Economic Times: Шпиони на Пакистан са се опитали да откраднат технологията на руските ракети С-400
Фармацевтичният гигант Pfizer купува разработчик на препарати срещу затлъстяване за 10 млрд. долара
Прощално: Милиардерът Уорън Бъфет ще обяви последното си писмо до акционерите