Adidas обмисля продажба на Reebok

Adidas обмисля продажба на Reebok

Производителят на спортни стоки Adidas обмисля няколко стратегически опции, включително потенциална продажба на бранда Reebok, 15 години след като го купи от САЩ, предаде „Ройтерс“.

Решението ще бъде съобщено на 10 март, когато компанията официално ще представи новата си стратегия.

Adidas купи Reebok за 3.8 млрд. долара през 2005 г., но липсата на прогрес в трансформацията му доведе до колебания и многократни призиви от инвеститорите да се разпоредят с бранда.

Той може да е привлекателен за частна инвестиционна фирма или по-малък търговец на дребно, който да използва Reebok, за да пробие на американския пазар, подобно на Adidas, смята Майкъл Фахърти, портфолио мениджър в Adidas и инвеститор в Seilern Investment Management, която има дял в Nike.

Нетните продажби на Reebok са паднали със 7% през третото тримесечие на 2020 г. до 403 млн. евро, след като паднаха с други 44% през предходното тримесечие.

Колаборациите със знаменитости и фокусът върху дамско облекло обаче се отразяват добре и поставят марката в по-добра позиция.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията