Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Adidas финализира продажбата на Reebok
Adidas обяви за финализирана продажбата на дъщерното си дружество Reebok на стойност 2,1 млрд. евро. Купувач е американската компания за управление на брандове Authentic Brands Group (ABG).
На някои пазари Adidas ще продължи да извършва дейност от името на ABG за преходен период, след което Reebok ще бъде изцяло прехвърлен на оперативните партньори на ABG. Германската група от средата на март ще стартира нова програма за обратно изкупуване на акции на стойност до 1,5 млрд. евро, за да върне приходите от продажбата на Reebok на своите акционери, посочват от компанията.
Adidas придоби Reebok през 2006 г. През 2016 г. Reebok стартира план за възстановяване, който позволи на марката да подобри значително перспективите си за растеж и рентабилност.
През март 2021 г. Adidas представи своята стратегия "Own the Game 2025", насочена към значително увеличаване на продажбите и рентабилността и увеличаване на пазарния дял до 2025 г. В процеса на разработване на този документ германската компания оцени стратегическите алтернативи за Reebok, като се съсредоточи върху това да гарантира, че и Adidas, и Reebok са добре позиционирани за устойчив растеж. След тази оценка Adidas реши да насочи усилията си към по-нататъшно укрепване на водещата позиция на марката на световния пазар на спортни стоки и обяви продажбата на Reebok през февруари 2021 г., припомня БГНЕС.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.