БДЖ даде теснолинейката до Добринище за реклама

БДЖ даде теснолинейката до Добринище за реклама

Българската държавна железница сключи за първи път рекламен договор за външния изглед на един от влаковете си.

Става въпрос за вагоните на теснолинейката, пътуваща по направлението Септември-Добринище, които по силата на договора са оцветени в цветовете на българска марка бира, съобщиха от държавната транспортна компания. Интериорът на вагоните също е бил реставриран.

„Отдаването на площи за реклама е възможност за реализиране на допълнителни доходи за дружеството, които да бъдат инвестирани в процесите по подновяване на железопътната услуга“, съобщават от БДЖ. В съобщението не се посочва какви са приходите от договора.

Партньорската компания обаче е поела също така ангажимент да извърши облагородяване на районите около ЖП гарите и спирките по маршрута на теснолинейката. Ще бъдат изградени кътове за отдих с дървени маси и пейки и маршрутни туристически табели.

Преди около 2 години БДЖ постигна друго подобно партньорство. Тогава железницата подобри значително условията и на вътрешния вид на спалните си вагони от София до морето, след като сключи споразумение със световно известна верига за мебели и обзавеждане.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Министерството на здравеопазването дава препоръки за безопасно хранене през летните месеци