БДЖ даде теснолинейката до Добринище за реклама

БДЖ даде теснолинейката до Добринище за реклама

Българската държавна железница сключи за първи път рекламен договор за външния изглед на един от влаковете си.

Става въпрос за вагоните на теснолинейката, пътуваща по направлението Септември-Добринище, които по силата на договора са оцветени в цветовете на българска марка бира, съобщиха от държавната транспортна компания. Интериорът на вагоните също е бил реставриран.

„Отдаването на площи за реклама е възможност за реализиране на допълнителни доходи за дружеството, които да бъдат инвестирани в процесите по подновяване на железопътната услуга“, съобщават от БДЖ. В съобщението не се посочва какви са приходите от договора.

Партньорската компания обаче е поела също така ангажимент да извърши облагородяване на районите около ЖП гарите и спирките по маршрута на теснолинейката. Ще бъдат изградени кътове за отдих с дървени маси и пейки и маршрутни туристически табели.

Преди около 2 години БДЖ постигна друго подобно партньорство. Тогава железницата подобри значително условията и на вътрешния вид на спалните си вагони от София до морето, след като сключи споразумение със световно известна верига за мебели и обзавеждане.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Европейската комисия подаде иск срещу Унгария пред Съда на ЕС заради спорния ѝ закон за защита на суверенитета
Израелската армия нанесе един от най-мощните си удари в Ливан
Федерацията по вдигане на тежести обяви фалит
Често срещаните грешки при водене на преговори
„Маркет ЛИНКС“: ИТН и „Величие“ не прескачат 4-процентната бариера, ако изборите бяха днес
7-и банково-финансов форум ,,Бъдещето на парите" – Готови ли сме за дигитализация,   присъединяване към еврозоната и устойчиви финанси? 
Времето: Почти летни темпетурати, жълт код за силен вятър в 4 области
Канада обяви създаване на отбранителна коалиция срещу Русия в Арктика