Bold Conversations by Veuve Clicquot & МЕНИДЖЪР със Светла Лесова

„Уча се от всичко и от всеки и чертая своя собствен път“, разказва Светла Лесова, следващата участничка във видео поредицата Bold Conversations by Veuve Clicquot & МЕНИДЖЪР.

В продължение на близо две десетилетия тя заема разнообразни мениджърски позиции в големи корпорации, в различни точки на света. Преди около година обаче решава да използва натрупания до момента опит, за да създаде нещо свое. Така възниква брандът за натурални напитки VIDAS.

За принципите, които избира да следва, за смелите мечти и за това какво движи светът напред чуйте от самата Светла Лесова във видеото.

За поредицата Bold Conversations by Veuve Clicquot & МЕНИДЖЪР

Мадам Клико Понсардан е само на 27, когато наследява бизнеса на покойния си мъж и е призвана да продължи мисията му светът да узнае за елегантното вино на Шампан. Дръзкото и иновативно мислене ѝ помагат не само да изпълни започнатото, но и да зададе тон в индустрията, като изпитва и внедрява производствени технологии, от които се раждат невиждани до момента видове шампанско. 

Днес смелият дух на Мадам Клико оживява през образа на пет български съвременни жени предприемачи, с които ще ви запознаем в следващите седмици в специалната поредица Bold Conversations by Veuve Clicquot & МЕНИДЖЪР. Тя е резултат от споделената цел на марката Veuve Clicquot и списание „Мениджър“ да отреждат заслужено място на онези дами, които не просто следват установени принципи в бизнеса, а вървят по свой собствен път, този на откривателката, решена да остави траен отпечатък след себе си. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Четири неща, които всяка B2B марка трябва да прави
Milliyet: Туристите в Турция са предупредени за риск от инфекция с опасни бактерии
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара