Нов продукт за откриване на надеждни бизнес партньори

Нов продукт за откриване на надеждни бизнес партньори

Нов продукт за откриване на надеждни бизнес партньори

Нов онлайн продукт за намиране на надеждни бизнес партньори създаде Coface. Той се казва Coface Business Finder и чрез него компанията предлага на клиентите си да откриват и достигат нови бизнес партньори. Така те могат да актуализират и обогатят своята база данни с контакти, както и да анализират пазари и конкуренти.

Новият интерактивен онлайн инструмент дава възможност за намиране на целеви групи в Централна и Източна Европа, съобщават от Coface. С тази услуга клиентите имат достъп до най-голямата база данни в Централна и Източна Европа, включваща над 30 милиона компании.

“Кофас България има 25-годишен опит в производството и търговията на бизнес информация на българския пазар и най-богатата и прецизна база данни с български компании, които вече надхвърлят 1 022 000”, коментира Милена Виденова, управител на "Кофас България".

Използващите Business Finder ще могат да бъдат сигурни в селектираните за тях компании, тъй като платформата гарантира за качество на информацията. Всички фирми в базата данни са преминали кредитна проверка от Coface.

При търсенето може да се избират компании по местоположение, сектори, фирмени детайли, ключови финансови данни, контакти и страни внос/износ.

"За да развият бизнеса си, за клиентите е важно да могат да разчитат на висококачествена база данни, от която да избират актуална информация за потенциалните клиенти. Горди сме да стартираме този иновативен онлайн продукт, който да даде възможност на нашите клиенти лесно и ефективно да търсят своите бъдещи бизнес партньори в обширната база данни на InfoICON*”, казва Дорота Анготи, регионален директор бизнес развитие за услуги. ...

*Клиентите имат достъп до Business Finder на InfoICON, онлайн платформата за бизнес информация на "Кофас" - същото място от където се поръчват кредитни доклади и услуги за мониторинг (https://icon.cofacecentraleurope.com).

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ