Да сплотиш екипа във виртуалния офис

Да сплотиш екипа във виртуалния офис

Или колко е важно да продължим да си казваме „Добро утро“

Как да ангажирате хората не само във всекидневните работни процеси, но и в глобалните стратегии? Fadata разказват за още по-силната роля на колегиалността и новите комуникационни и HR подходи в компанията.

 

С редовни виртуални срещи бързо свикнахме с новото нормално 

 

Лиселот Мунк, изпълнителен директор

Нашата работодателска марка е изградена от ценности, в които вярваме. Една от тях е колегиалността. Поддържаме открита комуникация и грижа спрямо нуждите на всеки в тази по-особена ситуация. За някои онлайн комуникацията дистанцира екипа. Опитът на Fadata доказа обратното. Бяхме и продължаваме да бъдем по-обединени отвсякога. Със сутрешни срещи за „Добро утро!“, както и с честите срещи на екипите във формален и неформален вариант много бързо свикнахме с новото нормално. Всичко, което се случи, ни доведе до по-задълбочено разбиране на това какво всъщност означава колегиалността за нас като организация. Това е напредък, който ще оценим още по-силно, когато се върнем обратно в офиса.

Поставихме фокус върху новия маркетинг, базиран на лидерството

[[{"fid":"355713","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":288,"width":432,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Елена Манолова, маркетинг специалист. Снимка: Личен архив

От маркетинг гледна точка станахме по-активни в дигиталното пространство. Пандемията преобрази процесите ни, тъй като до момента залагахме до голяма степен на събития като основен канал за среща с нови попълнения на екипа, както и с нови клиенти. Сега сме се фокусирали върху thought leadership marketing – движение, което в условията на пандемия, а и след това ще има изключително голям ефект върху хората и компаниите. Споделянето на експертно мнение и тенденции по актуални за бизнеса ни теми изгражда доверие и ни позиционира по-високо не само в очите на бъдещите ни клиенти, но и буди интерес в потенциалните ни служители. Това ни дава възможност за по-близка и „истинска“ интеракция във виртуалния свят.

Грижата за хората е наш приоритет, всеки ден се допитваме до тях

[[{"fid":"355714","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":302,"width":451,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Ивелина Железчева, HR директор

Бяхме направили работата от вкъщи достъпна за всички още преди извънредното положение. Пандемията ни даде по-голяма увереност, че може да се справим с всяка необичайна ситуация независимо от обемите на работа и кратките срокове. Сега усилията ни са насочени да поддържаме нивата на мотивация и екипен дух. Помагат ни вътрешните ни инициативи от последните месеци – творчески програми, интересни занимания в свободното време, различни HR предизвикателства. Грижата за хората във Fadata е наш приоритет. Търсим мнението им не само в ежедневни ситуации, но и при създаването на по-глобалните стратегии. Основната ни мисия е с помощта на HR иновативни подходи да предоставяме на хората си най-добрите условия на работа. 

Венцислав Савов. Текстът е публикуван в бр. 05/2020 на списание "Мениджър"

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ