Diageo придобива бранда за джин на Райън Рейнолдс

Diageo придобива бранда за джин на Райън Рейнолдс

Най-големият световен производител на алкохолни напитки в премиум сегмента, Diageo, ще плати 610 млн. долара, като част от сделка за придобиването на Aviation American Gin, компанията за джин, в която Райън Рейнолдс притежава миноритарен дял, предаде CNBC.

43-годишният холивудски актьор ще запази акциите на бранда, на който е и творчески директор. В качеството си на такъв по-рано тази година той създаде няколко рекламни клипа, включително с негово участие.

По информация на The Hollywood Reporter 335 млн. долара е авансовото плащане, което ще бъде извършено от Diageo, а останалите 275 млн. долара ще бъдат предоставени спрямо представянето на марката за период от 10 години.

На фона на тази сделка расте консумацията на джин в САЩ. Според Съвета за дестилирани спиртни напитки през 2019 г. компаниите в бранша са продали близо 10 млн. 9-литрови каси от този вид алкохол, генерирайки приходи от 918 млн. долара и ръст от 3% спрямо 2018-а.

В портфолиото на Diageo, включващо Tanqueray и Gordon’s, предстои да бъдат добавени и други марки спиртни напитки от групата на Davos Brands LLC. Aviation American Gin не е първата ѝ придобивка, свързана със знаменитости – през 2017 г. компанията плати 1 млрд. долара за бранда супер премиум текила Casamigos, съоснован от Джордж Клуни.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп