Фармацевтични гиганти създават общ бизнес с продажби, надхвърлящи 12,7 млрд. долара

Фармацевтични гиганти създават общ бизнес с продажби, надхвърлящи 12,7 млрд. долара

Фармацевтичните компании GlaxoSmithKline и Pfizer сливат подразделенията си за здравни продукти, продавани без рецепта, като създават бизнес с общи продажби за 9,8 млрд. британски лири (12,7 млрд. долара), предаде Асошиейтед прес.

Британската GlaxoSmithKline ще притежава 68% от съвместното дружество, а американската Пфайзър - оставащите 32%.

Новата компания ще обедини марки на GlaxoSmithKline като Sensodyne, Voltaren и Panadol с продукти на Pfizer като Advil и Centrum.

Акционерите отдавна притискат GlaxoSmithKline да се раздели в две компании - една, която да се концентрира върху лекарства и ваксини, и друга, която да работи по медицинските продукти, продавани без рецепта.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Може ли Венецуела на отговори на евентуална американска атака?
Референдум: Швейцария отхвърли идеята жените да преминават военна служба
Токсичните хора, които спъват развитието ви в работата
Партньорите на OpenAI са натрупали дълг от близо 100 млрд. долара, за да финансират амбициите на стартъпа
Новата седмица започва със слънце и по-високи температури