Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Фитнес индустрията в Русия бори спада в продажбите с антикризисен маркетинг
Октомври - месецът на традиционно високия сезон за фитнес клубовете в Русия, се оказа по-труден от същия месец година по-рано. Средно в цялата страна продажбите на клубни карти за фитнес през месеца са намалели с 39,2% в сравнение с октомври 2019 г. Това се казва в съобщение на Националната фитнес общност, информира ТАСС.
Според асоциацията през септември тази цифра е била 34,6%. В Москва намалението на продажбите на клубни карти през октомври в сравнение със същия период на 2019 г. е средно с 30%.
Продажбите на допълнителни услуги на фитнес клубовете през октомври в Русия "потънаха" с 26,1%. Посещаемостта на клубовете в страната през този период също намалява: през октомври - с 37,8% спрямо същия период на 2019 г., а през септември е 31,9%. Посещенията на клубовете в Москва средно е намаляла с 32%.
Антикризисен маркетинг
"Фитнес индустрията няма да се откаже. Клубовете създават цялостни здравни продукти, разширяват програмите за лоялност, предлагат краткосрочни абонаменти и измислят нови начини за мотивиране на клиентите. Това е антикризисен маркетинг - да се даде на клиента много повече, отколкото той очаква, да се предложат продукти, насочени към подобряване на здравето, стимулиране на имунната система на достъпна цена", каза Елена Силина, президент на Националната фитнес общност.
Според Силина, водещите играчи във фитнес индустрията реагират на спада в търсенето, чиято основна причина е спадът на доходите за всеки втори руснак през тази година, като предлагат краткосрочни абонаменти (от 7 дни до 6 месеца).
За борба с поредния страх на руснаците - COVID-19, клубовете са разработили изчерпателни предложения, които включват комбинация от традиционни фитнес и уелнес процедури: програми както за профилактика на COVID-19, така и за рехабилитация след прекарана коронавирусна инфекция, добави Елена Силина.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.