Германските потребители се притесниха от световната несигурност

Германските потребители се притесниха от световната несигурност

Германското потребителско доверие леко се е понижило заради несигурността в света, засягаща компаниите и купувачите, съобщи днес компанията за пазарни проучвания GfK, цитиран от ДПА.

GfK посочва, че индексът на потребителското доверие е на равнище 10,4 пункта за април спрямо преразгледани 10,7 пункта за март.

Това е първият спад на показателя тази година. Той се дължи най-вече на понижените очаквания за доходите и покупателната способност. От друга страна очакванията на германците за икономиката са се подобрили за първи път от пет месеца.

В съобщение GfK заявява, че все още очаква потребителите да бъдат важен стълб на икономическото развитие в Германия тази година. Тази оценка обаче се прави, при условие че не се засили несигурността, предизвикана от Брекзита и търговските конфликти.

Институтът за икономическо развитие Ifo съобщи вчера, че индексът му за бизнес доверието в Германия се е повишил за първи път от шест месеца.

GfK изготвя доклада си за потребителското доверие въз основа на месечни анкети на 2000 души в Германия.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск
Спрете да правите тези три неща сами в бизнеса!
NBC: Белият дом обсъжда вариант за връщане на Закона за потушаване на въстания от XIX век
На днешната дата, 10 октомври. Рождениците днес
Китайски хирурзи извършиха първата трансплантация на черен дроб от прасе на човек
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци