Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Google се отказва от данни на Fitbit, опитва да придобие компанията
Google отказа използването на данни за здравословното състояние на потребителите на Fitbit за рекламно таргетиране, като част от опитите си да постигне споразумение за придобиване на компанията за 2.1 млрд. долара, предаде „Ройтерс“.
Сключването на сделката е важна стъпка за технологичния гигант, която ще му позволи да се конкурира с Apple, Samsung и Huawei на пазара за смарт часовници и други устройства за проследяване на здравословното състояние.,
„Тази сделка е за услуги, а не за данни. Оценяваме възможността да работим с Европейската комисия по подход, който защитава потребителските очаквания, че данните от Fitbit няма да бъдат използвани за реклама“, коментираха от Google. Тази отстъпка може да е ключът към одобрението на ЕС за придобиването.
ЕК удължи срока за обявяване на решението си до 4 август 2020 година и ще търси обратна връзка на конкурентите преди да излезе със становище.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.