Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Huawei преговаря за продажбата на бизнеса си със смартфона Honor
 
                      Huawei води преговори с Digital China Group и други фирми за продажбата на част от бизнеса си със смартфоните Honor в сделка, която може да достигне 3.7 млрд. долара според запознати със случая, цитирани от „Ройтерс“.
Заради санкциите на САЩ китайският технологичен гигант пренасочва приоритетите си и се фокусира върху по-високия клас мобилни устройства, сред които не е марката Honor, насочена основно към младежи с нисък бюджет. Тя обаче отговаря за 26% от продажбите на Huawei в сегмента със смартфони.
Все още не е ясно какви активи ще бъдат продадени, но вероятно става дума за създадения през 2013 г. бранд Honor, възможностите за научноизследователска и развойна дейност и свързания бизнес с управлението на веригата на доставки. Финалното споразумение може да се окаже и на по-малка стойност.
Digital China е основният дистрибутор на телефоните Honor и се очертава като водещ претендент за изкупуването им, но сред потенциалните купувачи са и производителите TCL и Xiaomi.
Китайският технологичен гигант Huawei ще продължи да създава повече работни места в други страни чрез инвестиции и набиране на персонал, заяви межувременно високопоставен представител на компанията, цитиран от Радио Китай.
"Компанията инвестира в страни като Канада от повече от десетилетие и помага на местната икономика с усилията си да създаде заетост. Huawei е сред 20-те най-големи корпоративни инвеститори в Канада, където има над 1200 служители. Китайската компания е помогнала и за създаването на повече от 5000 непреки работни места", заяви Йен Лида, директор на борда и старши вицепрезидент на Huawei в рамките на панелна дискусия, част от ежегодния форум на Китайко-канадския бизнес съвет, който се провежда в Пекин.
Дейв Мърфи, генерален консул на Канада в Шанхай, подчерта, че страната му ще продължи да бъде важна дестинация за инвестиции за китайските бизнесмени, въпреки предизвикателствата пред икономиката, породени от епидемията.
Понастоящем Канада е вторият по големина търговски партньор на Китай, след САЩ. През 2019 г., Канада е внесла стоки от Китай в размер на 46,8 милиарда долара, а износът се равнява на 24,4 милиарда долара, сочи статистика на канадското правителство.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Nvidia ще достави над 260 000 от най-модерните си чипове с изкуствен интелект на Южна Корея
Компании |В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Любопитно |Въвеждат доброволна военна служба за жените в Гърция
Свят |Последен ден за пренастройване на апаратите в таксита в лева и евро
Политика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Енергетика |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.