Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|50-те най-иновативни компании в света (инфографика)
Корпоративното дълголетие се съкращава все повече заради бързите темпове, с които се развива светът – ако през 60-те години на миналия век за типичната компания от S&P 500 анализаторите са прогнозирали живот от приблизително над 60 години, то днес тази цифра е средно около 18 години.
За да се задържат на повърхността в бизнес динамиката днес, за корпорациите е изключително важно да приоритизират иновациите. Кои са 50-те най-напредничави бранда в света тази година разкриват данните на американската консултантска фирма Boston Consulting Group, визуализирани от платформата Visual Capitalist. Класацията е формирана въз основа на 4 променливи:
Глобална информираност: Брой гласове от всички иновативни директори;
Партньорска проверка на индустрията: Брой получени гласове от директори в индустрията на съответната компания;
Индустриален „дизръпшън“: Индекс на разнообразие за измерване на гласовете в различните индустрии;
Създаване на ценност: Обща възвръщаемост на акциите.
[[{"fid":"357588","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2255,"width":1200,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
Източник: Visual Capitalist
В топ 10 тази година попадат корпорации от Китай, САЩ, Южна Корея и Япония, развиващи се в сферата на технологиите и доставката на потребителски стоки. Челното място заема Apple, следван от 3 други американски бранда – Alphabet, Amazon и Microsoft. 5-ото място е за южнокорейския Samsung. Най-забележителна промяна отбелязва китайският Huawei, който се е изкачил с цели 42 позиции.
[[{"fid":"357586","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":358,"width":820,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Visual Capitalist
Иноватори във всички размери
Докато много хора свързват иновациите единствено със стартъпи, големите фирми също не изостават в това отношение. Всъщност именно заради достъпа им до повече ресурси и човешка ръка те имат по-големи предимства по отношение на проучванията и разработката на креативни и фокусирани върху иновациите програми. Тези, които са инвестирали 1.4 повече в иновативни решения спрямо конкурентите си в индустрията, бележат 4 пъти повече продажби на нови продукти.
[[{"fid":"357587","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":387,"width":820,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Източник: Visual Capitalist
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.