Инфографика: Голям, по-голям, Amazon!

Инфографика: Голям, по-голям, Amazon!

Докато физическите обекти поемаха загубите от извънредното положение, Amazon повиши стойността си до над 1.4 трлн. долара – 4 пъти повече от 2016 година насам. Миналата година технологичната компания е доставила над 2 млрд. пратки в световен мащаб. Какво означава тези факти за конкурентите ѝ в индустрията? Това показва инфографиката на Visual Capitalist.

Според нея пазарната капитализация на основания от Безос гигант се равнява на тази на останалите 9 най-големи вериги магазини в САЩ, взети заедно. От 2010 година насам Amazon е увеличил стойността си с 2830%, задминавайки водещия тогава Walmart, който в момента се оценява на 339 млрд. долара.

[[{"fid":"356660","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1560,"width":1200,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Кошницата на Amazon

10-те най-големи придобивки на бранда от основаването му през 1994 година до днес са веригата хранителни магазини в САЩ, Канада и Великобритания, Whole Foods, стрийминг платформата Twitch, както и компанията за автономни превозни средства Zoox.

[[{"fid":"356661","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":820,"width":820,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Продължаваме напред

Въпреки „наводнението“ от онлайн поръчки по време на пандемията, Amazon също пострада финансово от кризата. Само през второто тримесечие на 2020-а се очаква да има около 4 млрд. долара разходи, свързани с новия коронавирус. Същевременно бизнес моделът на компанията изглежда работещ и в настоящите условия на пазара. Към 1 юли цената на акциите скочи с 51% от началото на годината, което ще помогне за бързо възстановяване на загубите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул