Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Инфографика: Моделът за приходи на Amazon

През годините Amazon се превърна в нещо повече от онлайн магазин. Докато електронната търговия съставлява значителна част от общите продажби на компанията, нейният разнообразен модел на приходи генерира милиарди чрез различни бизнес сегменти.
В своя визуализация платформата Visual Capitalist предоставя общ преглед на различните части, които съставляват технологичния гигант, като са показани нетните продажби за периода от юни 2019 година до 2020 година.
С пазарна капитализация от 1.7 трлн. долара Amazon е най-ценният търговец на дребно в света, а ключов фактор за този успех е диверсификацията в други области. Това е разбивка на приходите на Amazon:
[[{"fid":"363639","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":257,"width":614,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Източник: Visual Capitalist
Това обаче далеч не е единствената корпорация, която се възползва от разнообразни потоци от приходи. Например 17% от средствата на Apple съставляват услуги като Apple Pay и Apple Music. Тази стратегия е от ключова полза, тъй като осигурява наличието на буфери срещу сривовете на пазара.
Ето как го прави Amazon.
[[{"fid":"363638","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2236,"width":1200,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Visualcapitalist.com
Ключови думи
|
|
Денят в цифри
България |Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия
Свят |Съкращения на британската хуманитарна помощ ще засегнат 55,5 милиона души по света
Свят |Съседните страни ще отпразнуват по-скъп Великден
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.