Инфографика: Победителите в стрийминг войните

Инфографика: Победителите в стрийминг войните

Инфографика: Победителите в стрийминг войните

Редица популярни компании лансираха стрийминг услуги през последните няколко години в опит да се наложат на един съвсем нов пазар, поблазнени от успеха на играчите, които вече бяха утвърдили позициите си на него.

Така се появиха Prime Video, Disney+, Apple TV+, Amazon Music, YouTube Premium и много други платформи, опитващи да се конкурират с Netflix, Spotify, Hulu. Стрийминг войните стават все по-ожесточени, особено след началото на пандемията от новия коронавирус, приковала хората зад четирите стени на домовете им, което от своя страна доведе до тотално преобръщане на някои навици.

Кой къде се намира в надпреварата? Платформата Visual Capitalist обобщава кои са услугите за видео и аудио стрийминг и новини, които вече имат над 5 млн. абонати по данни на медийната асоциация FIPP.

Със своите над 200 млн. потребители в световен мащаб първата позиция продължава да заема Netflix, следвана от Prime Video и Spotify. Към момента само 5 компании имат над 100 млн. абоната – граница, която е вероятно много скоро да преминат и други две платформи – Disney+ и Youku, които имат съответно 95 млн. и 90 млн. потребители. Ето кой друг набира скорост.

[[{"fid":"369951","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1743,"width":1200,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Visualcapitalist.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ