Инфографика: Възходът на социалната търговия

Инфографика: Възходът на социалната търговия

Електронната търговия претърпя огромно развитие от началото на пандемията насам. В този момент социалните медии, които вече бяха започнали да имплементират методи за пазаруване в платформите си, също белязаха позитивни резултати. Това доведе и до все по-ясното налагане на една нова тенденция – социалната търговия.

Очертавайки този факт, екипът на платформата squarelovin публикува инфографика, в която обобщава някои от най-любопитните факти, свързани с навлизането на директните оферти в нюзфийдовете на потребителите в социалните медии.

[[{"fid":"372868","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3028,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?