Инфографика: Възходът на социалната търговия

Инфографика: Възходът на социалната търговия

Електронната търговия претърпя огромно развитие от началото на пандемията насам. В този момент социалните медии, които вече бяха започнали да имплементират методи за пазаруване в платформите си, също белязаха позитивни резултати. Това доведе и до все по-ясното налагане на една нова тенденция – социалната търговия.

Очертавайки този факт, екипът на платформата squarelovin публикува инфографика, в която обобщава някои от най-любопитните факти, свързани с навлизането на директните оферти в нюзфийдовете на потребителите в социалните медии.

[[{"fid":"372868","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3028,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 6 до 12 октомври
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
Зафиров: До вторник всички министерства са длъжни да докладват готовността си за реакция при бедствия и аварии
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Автентичността е най-силният актив на една марка
Eвропейската космическа агенция откри четвъртата си антена за сигнали от далечния космос