Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Инфографика: Възходът на социалната търговия
Електронната търговия претърпя огромно развитие от началото на пандемията насам. В този момент социалните медии, които вече бяха започнали да имплементират методи за пазаруване в платформите си, също белязаха позитивни резултати. Това доведе и до все по-ясното налагане на една нова тенденция – социалната търговия.
Очертавайки този факт, екипът на платформата squarelovin публикува инфографика, в която обобщава някои от най-любопитните факти, свързани с навлизането на директните оферти в нюзфийдовете на потребителите в социалните медии.
[[{"fid":"372868","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3028,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
По материал на Social Media Today
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.