Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Лидл България обявена за "Най-добър международен ритейлър" на Progressive Awards 2021

Лидл България бе отличена като „Най-добър международен ритейлър“, a мобилното приложение Lidl Plus – като „Най-добра E-commerce инициатива“. Наградите бяха връчени по време на 3-то издание на годишните награди на сп. Progressive – PROGRESSIVE Awards 2021.
„Приемаме с голяма благодарност тези отличия, защото са признание за нашите усилия от бранша. Те отразяват ангажимента ни да продължаваме да инвестираме и да внедряваме иновации, да подобряваме бизнес средата и по този начин да създаваме нови възможности за нашите партньори и клиенти“, зави Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
PROGRESSIVE Awards имат за цел да отличат успешните компании и брандове от бързооборотния бранш, които задават тенденции и допринасят година след година за развитието на индустрията и пазара, както и играят важна роля за развитието на партньорството между търговците и доставчиците.
При определянето на победителя в категория „Най-добър международен ритейлър“ са взети предвид серия от критерии, сред които постигнати резултати, оценка от партньори, предимства пред конкурентите, размер на инвестициите, внедрени иновации и др. През 2020 г. Лидл България инвестира близо 70 млн. лв. в разширяване, реновиране и модернизация на търговската мрежа и откри 5 нови магазина. Стоки за 48 млн. лв. са изнесли български производители, благодарение на Лидл България, в европейската мрежа на веригата през 2020 г. Въпреки годината на кризата, Лидл България успя не само да запази планираните обеми, но и да отбележи над 20% ръст на износа или 8 млн. повече спрямо предходната 2019 г.
Категорията „Най-добра e-commerce инициатива“ оценява размера на направените инвестиции в конкретния проект, предизвикателствата на средата, които са довели до неговата поява, както и ефектите от цялостната инициатива. Приложението Lidl Plus, което бе отличено в тази категория, е първото мобилно приложение за лоялни клиенти на Лидл България, което компанията представи през 2020 г. Апликацията е възможност за всеки потребител да получава допълнителни отстъпки отделно и независимо от всички други акции, промоционални оферти и отстъпки, които Lidl традиционно предлага. От пролетта на тази година потребителите могат да се възползват от предимства и изгодни проекти вече и извън веригата чрез партньорската програма на Lidl Plus. Още в първите седмици след старта приложението стана най-сваляното и в двата водещи онлайн магазина за мобилни апликации.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цвете от пустинята Атакама в Чили може да крие ключа към устойчиви на суша култури
Любопитно |Испания залага на имиграцията за облекчаване на недостига на работна ръка
Свят |ЕК ни дава на съд за непълно въвеждане на правилата за командированите водачи
ЕС |Goldman Sachs: Твърде рано е да се тревожим за балон в BigTech
Финанси |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Финанси | Коментари |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.