Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Лидл България обявена за "Най-добър международен ритейлър" на Progressive Awards 2021
Лидл България бе отличена като „Най-добър международен ритейлър“, a мобилното приложение Lidl Plus – като „Най-добра E-commerce инициатива“. Наградите бяха връчени по време на 3-то издание на годишните награди на сп. Progressive – PROGRESSIVE Awards 2021.
„Приемаме с голяма благодарност тези отличия, защото са признание за нашите усилия от бранша. Те отразяват ангажимента ни да продължаваме да инвестираме и да внедряваме иновации, да подобряваме бизнес средата и по този начин да създаваме нови възможности за нашите партньори и клиенти“, зави Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
PROGRESSIVE Awards имат за цел да отличат успешните компании и брандове от бързооборотния бранш, които задават тенденции и допринасят година след година за развитието на индустрията и пазара, както и играят важна роля за развитието на партньорството между търговците и доставчиците.
При определянето на победителя в категория „Най-добър международен ритейлър“ са взети предвид серия от критерии, сред които постигнати резултати, оценка от партньори, предимства пред конкурентите, размер на инвестициите, внедрени иновации и др. През 2020 г. Лидл България инвестира близо 70 млн. лв. в разширяване, реновиране и модернизация на търговската мрежа и откри 5 нови магазина. Стоки за 48 млн. лв. са изнесли български производители, благодарение на Лидл България, в европейската мрежа на веригата през 2020 г. Въпреки годината на кризата, Лидл България успя не само да запази планираните обеми, но и да отбележи над 20% ръст на износа или 8 млн. повече спрямо предходната 2019 г.
Категорията „Най-добра e-commerce инициатива“ оценява размера на направените инвестиции в конкретния проект, предизвикателствата на средата, които са довели до неговата поява, както и ефектите от цялостната инициатива. Приложението Lidl Plus, което бе отличено в тази категория, е първото мобилно приложение за лоялни клиенти на Лидл България, което компанията представи през 2020 г. Апликацията е възможност за всеки потребител да получава допълнителни отстъпки отделно и независимо от всички други акции, промоционални оферти и отстъпки, които Lidl традиционно предлага. От пролетта на тази година потребителите могат да се възползват от предимства и изгодни проекти вече и извън веригата чрез партньорската програма на Lidl Plus. Още в първите седмици след старта приложението стана най-сваляното и в двата водещи онлайн магазина за мобилни апликации.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.