Mango отваря онлайн магазина си и за други марки

Mango отваря онлайн магазина си и за други марки

Mango отваря онлайн магазина си и за други марки

Офертата за онлайн търговия и мулти-марки започва да се консолидира като залог за бъдещето на основните текстилни вериги, които досега са продавали само своите дрехи. Последният, който се присъедини, е Mango, който този понеделник обяви, че отваря платформата си за онлайн продажби към други търговски марки. Първият от тях ще бъде Intimissimi, марката бельо на групата Calzedonia, с която е подписала споразумение за продажба на част от колекциите си на уебсайта и приложението на Mango. 3-годишно споразумение ще позволи на Mango да продава дрехи Intimissimi на шест пазара - Испания, Холандия, Германия, Обединеното кралство, Португалия и Франция, с цел постепенното му разширяване до останалите пазари, на които Mango продава чрез онлайн портала си, предава cincodias.elpais.com

"Целта на компанията не е да се превърне в масивен пазар мулти-марка, а да разшири търговската ни оферта с марки, които се вписват в нашето позициониране. Пускането на облекла Intimissimi ще ни позволи да се интегрираме с нови марки чрез достъп до техните собствени продукти и запаси. Ще продължим да анализираме нови възможности, които добавят стойност за нашите клиенти, като бъдем изключително внимателни с тяхното съответствие с марката Mango, която е един от най-големите ни активи", коментира в изявление онлайн директорът на Mango Елена Карасо. 

По този начин Mango се присъединява към Tendam, собственик на Cortefiel, Springfield или Women'Secret, наред с други, които обявиха споразумение миналия септември с Levi's или Bestseller за продажба на марките Levi's, Dockers, Jack & Jones, Only, Vero Moda, Mamalicious и Selected Home в собствения си онлайн магазин.

Mango изчислява, че през 2020 г. продажбите по онлайн канала са нараснали с 40% и прогнозира, че те ще представляват 30% от общия му доход в края на годината, чиито цифри все още не са известни. Това ще означава, че компанията е достигнала 800 милиона евро приходи от този канал - цел, която се увеличава до 1 млрд. евро за 2021 г.

Източник: cincodias.elpais.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ