Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Mango отваря онлайн магазина си и за други марки
 
                      Офертата за онлайн търговия и мулти-марки започва да се консолидира като залог за бъдещето на основните текстилни вериги, които досега са продавали само своите дрехи. Последният, който се присъедини, е Mango, който този понеделник обяви, че отваря платформата си за онлайн продажби към други търговски марки. Първият от тях ще бъде Intimissimi, марката бельо на групата Calzedonia, с която е подписала споразумение за продажба на част от колекциите си на уебсайта и приложението на Mango. 3-годишно споразумение ще позволи на Mango да продава дрехи Intimissimi на шест пазара - Испания, Холандия, Германия, Обединеното кралство, Португалия и Франция, с цел постепенното му разширяване до останалите пазари, на които Mango продава чрез онлайн портала си, предава cincodias.elpais.com.
"Целта на компанията не е да се превърне в масивен пазар мулти-марка, а да разшири търговската ни оферта с марки, които се вписват в нашето позициониране. Пускането на облекла Intimissimi ще ни позволи да се интегрираме с нови марки чрез достъп до техните собствени продукти и запаси. Ще продължим да анализираме нови възможности, които добавят стойност за нашите клиенти, като бъдем изключително внимателни с тяхното съответствие с марката Mango, която е един от най-големите ни активи", коментира в изявление онлайн директорът на Mango Елена Карасо.
По този начин Mango се присъединява към Tendam, собственик на Cortefiel, Springfield или Women'Secret, наред с други, които обявиха споразумение миналия септември с Levi's или Bestseller за продажба на марките Levi's, Dockers, Jack & Jones, Only, Vero Moda, Mamalicious и Selected Home в собствения си онлайн магазин.
Mango изчислява, че през 2020 г. продажбите по онлайн канала са нараснали с 40% и прогнозира, че те ще представляват 30% от общия му доход в края на годината, чиито цифри все още не са известни. Това ще означава, че компанията е достигнала 800 милиона евро приходи от този канал - цел, която се увеличава до 1 млрд. евро за 2021 г.
Източник: cincodias.elpais.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Законови промени регламентират колективните искове за защита на потребителите
Политика |Печалбата на банките у нас нараства с близо 4 на сто на годишна база
Финанси |Орбан ще се срещне с Тръмп на 7 ноември под натиска на петролните санкции срещу Москва
Свят |Спад на годишната инфлация в еврозоната до 2,1 на сто през октомври
Икономика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Общество |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
Енергетика |В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Любопитно |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Енергетика |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
 
                          
   	                      
   	                     
                          
   	                      
   	                     
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.