Mondelez финализира придобиването на Chipita

Mondelez финализира придобиването на Chipita

Производителят на пакетирани храни Mondelez International Inc. e завършил придобиването на гръцката компания на закуски Chipita. Сделката бе представена през май миналата година, като според Блумбърг тя е на стойност около 2 млрд. долара.

Придобивката ще позволи на Mоndelez да разшири пазара на пaĸeтиpaни зaĸycĸи в Европа и да отговори на увеличаващото се търсене в сегмента. Така към брандовете на американската компания, сред които личат имената Cadbury, Oreo, Toblerone и Milka, вече се прибавят и тези на Chipita, сред които са кроасаните 7Days.

За Chipita работят 5 100 души в 13 завода. Нейните стоки се доставят в над 50 държави.

Вчера Mondelez обяви създаването на временен управленски екип, който да ръководи операциите на Chipita и да спомогне процеса на интеграция през тази година. Екипът ще включва опитни лидери от двете фирми, като той ще бъде оглавен от българина Иво Найденов, който е част от eĸипa нa Mondelez от близо 20 години.

„Отдавна се възхищавам на Chipita и съм развълнуван да работим заедно с нашите нови колеги за развитието на иновациите и създаването на страхотни нови продуктови комбинации. Тази наша връзка ни дава възможността както да се учим един от друг, така и да растем заедно, създавайки нови перспективи и възможности за нашите служители и марки. Планираме да внедрим Chipita Global S.A. в Mondelez International по внимателен, отговорен и грижовен начин, уважавайки страхотния бизнес, които служителите на компанията са изградили през последните 40 години“, коментира Найденов.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ