Nestlé отчита органичен ръст от 3,5%

Nestlé отчита органичен ръст от 3,5%

Nestlé отчита органичен ръст от 3,5%, при реален вътрешен ръст от 3,3% и ръст в цените от 0,2% при продажбите за деветте месеца на 2020 г. Ръстът на компанията е подкрепен от продължаващата силна инерция в Северна и Южна Америка и храните за домашни любимци с марката Purina и Nestlé Health Science.

Зона Азия, Океания и Африка на юг от Сахара (AOA) достига органичен ръст в размер на 4,5% през третото тримесечие, съобщи официално Групата.

Изтеглянията на инвестиции и международната търговия намаляват продажбите с 12,9%. Общите отчетени продажби намаляват с 9,4% до 61,9 млрд. швейцарски франка (9-те месеца на 2019 г.: 68,4 млрд. швейцарски франка). Текущите стратегически прегледи на Nestlé са изцяло в съответствие с планираното. Постигнат е още по-голям напредък в управлението на портфолиото. Придобиването на Aimmune Therapeutics приключи на 13 октомври 2020 г.

За цялата 2020 г. компанията очаква целогодишен ръст на органичните продажби около 3%. Маржът на оперативната печалба от основна търговска дейност също се очаква да се подобри. Основната печалба на акция в постоянна валута и капиталовата ефективност се очаква да се увеличат.

 “Nestlé остана устойчива в една трудна и нестабилна среда. Нашите екипи действаха отговорно и експедитивно, за да смекчат въздействието на глобалната пандемия и се адаптираха бързо към променящите се нужди на потребителите. ", коментира Марк Шнайдер, главен изпълнителен директор на Nestlé

СПродължаваме да развиваме нашето портфолио с бързина и дисциплина. Като пример, превръщаме Nestlé Health Science в източник на хранене и здраве посредством комбинация от силен органичен ръст и целенасочени придобивания. Последните допълнения в лицето на Zenpep, Vital Proteins и Aimmune Therapeutics са по-нататъшни стъпки в разширяването на нашите хранителни здравни предложения.”

Категориите продукти с най-голям принос за растежа са Purina PetCare с Purina Pro Plan, Purina ONE и Felix. Млечните продукти демонстрират висок едноцифрен ръст, базиран на увеличеното търсене на обогатени млека и продукти за печене в домашни условия. Кафе категорията отчита среден едноцифрен ръст, обособен от силното търсене на продуктите на Starbucks, Nespresso и Nescafé. Готовите ястия и помощните средства за готвене достигнаха средно едноцифрен ръст. Вегетарианските и растителните хранителни продукти осигуриха силен двуцифрен растеж, подкрепен от пускането на нови продукти и продължаващото разширяване на дистрибуцията. Nestlé Health Science отчете двуцифрен ръст, отразявайки нарасналото потребителско търсене на продукти, които поддържат здравето и имунната система. Бизнесите на Шоколадови продукти и Вода отчитат спад на продажбите поради високия им дял на продажби в каналите на „извън дома“, с известно подобрение през третото тримесечие.

Ефектите на COVID-19 върху органичния ръст продължават да варират, по-специално по категория продукти и канали за продажба. Търсенето на продукти за консумация в домашни условия и такива с ползи за здравето са с най-силно търсене. Purina PetCare, млечните продукти, кафето и Nestlé Health Science продължават да отчитат силен ръст. Продажбите на дребно демонстрират засилване, отразявайки непрекъснатото повишено търсене на продукти за домашно потребление. Ръстът в каналите за продажба извън дома остава значително отрицателен, като спадът на продажбите намалява през третото тримесечие. Продажбите в електронната търговия са нараснали с 47,6%, достигайки 12,3% от общите продажби. Кафето, Purina PetCare и Nutrition & Health Science допринасят основно за ръста

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ