Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Nike не очаква клиентите да се върнат в магазините
Nike забелязва нова тенденция в пазаруването сред потребителите си – през последното тримесечие спортният бранд е отбелязал ръст от 82% в онлайн продажбите за сметка на тези във физическите обекти. Според главния изпълнителен директор Джон Донахо тази промяна, с която в момента се сблъскват и други компании, може да се окаже постоянна и необратима.
„Знаем, че дигиталното е новото нормално. Днешният потребител е дигитално ориентиран и просто няма да се върне обратно“, коментира Донахо, цитиран от „Би Би Си“.
Компанията публикува приход от 10.6 млрд. долара, докато голяма част от ключовите ѝ пазари, включително Китай, продължават да се възстановяват. Нарастват и продажбите във Великобритания, Южна Корея и Япония, докато в САЩ продължава да има спад.
Nike често използва уебсайта и мобилните си приложения, за да лансира нови артикули, а в последните няколко години се стреми да се пренасочи към директни продажби към клиентите, ограничавайки партньорствата си с други магазини.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.