Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Nike се готви за метавселената
Nike предприема първи стъпки към навлизане в метавселената. Тази седмица базираната в Орегон компания е подала няколко документа за запазени търговски марки, които показват намерението ѝ да произвежда и продава виртуални дрехи и обувки под собствения си бранд, предаде CNBC.
Според Службата за патенти и търговски марки на САЩ на 27 октомври Nike е подала заявка за “Nike”, известния си слоган “Just Do It” и логото си. На следващия ден са подадени още две заявки – за логото на “Air Jordan” и “Jumpman”. Подадени са общо 7 заявления, а в някои от тях се споменава за „виртуални стоки“ за „онлайн употреба и в онлайн виртуални светове“.
Хора, запознати със стратегията на бранда за спортни стоки, заявиха, че потребителите могат да очакват да видят повече виртуални лансирания през следващите месеци.
В допълнения към исканията за търговска марка Nike търси и персонал. Според обява за работни места компанията наскоро е публикувала позиции за дизайнер на виртуални материали и други. Обявленията са от 23 октомври и в тях се казва, че позициите са в екипа за създаване на дигитални продукти, който е „фокусиран върху възпламеняването на дигиталната и виртуалната революция в Nike“.
„Те подават нови заявление за основните запазени марки на компанията, казвайки, че ще лансират и започнат да продават виртуални дрехи, шапки, обувки в онлайн и виртуални светове“, отбелязва Джош Гербен, адвокат в областта на запазените марки.
Навлизането на Nike във виртуалния свят не е новост, след като през май 2019 г. брандът си партнира с видеоиграта Fortnite за създаването на персонажи, които носят маратонки на Nike.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.