PepsiCo продава свои брандове за 3.3 млрд. долара

PepsiCo продава свои брандове за 3.3 млрд. долара

PepsiCo ще продаде няколко свои бранда за сок на частната инвестиционна компания PAI Partners за 3.3 млрд. долара, предаде „Ройтерс“.

Сделката ще позволи на компанията да се концентрира върху разрастването на портфолиото си от по-здравословни храни, както и напитките с нула калории по думите на главния изпълнителен директор Рамон Лагуарта.

Компанията продава контролния си пакет от акции в Tropicana, Naked и други фирми в Северна Америка, като ще продължи да има ексклузивни дистрибуционни права в САЩ.

PepsiCo купи Tropicana през 1998 г. за приблизително 3.3 млрд. долара. Придобиването на Naked Juice близо десетилетие по-късно струваше 150 млн. долара.

През 2020 г. бизнесите със сок на фирмата са реализирали 3 млрд. долара нетни приходи с маржове на оперативната печалба под общите оперативни маржове на PepsiCo.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Тръмп ще обяви национално извънредно положение във Вашингтон
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Галин Цоков: Догодина ще има STEM кабинети във всяко училище
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Британска военна академия, създадена от Чърчил, спира приема на студенти от Израел