PepsiCo продава свои брандове за 3.3 млрд. долара

PepsiCo продава свои брандове за 3.3 млрд. долара

PepsiCo ще продаде няколко свои бранда за сок на частната инвестиционна компания PAI Partners за 3.3 млрд. долара, предаде „Ройтерс“.

Сделката ще позволи на компанията да се концентрира върху разрастването на портфолиото си от по-здравословни храни, както и напитките с нула калории по думите на главния изпълнителен директор Рамон Лагуарта.

Компанията продава контролния си пакет от акции в Tropicana, Naked и други фирми в Северна Америка, като ще продължи да има ексклузивни дистрибуционни права в САЩ.

PepsiCo купи Tropicana през 1998 г. за приблизително 3.3 млрд. долара. Придобиването на Naked Juice близо десетилетие по-късно струваше 150 млн. долара.

През 2020 г. бизнесите със сок на фирмата са реализирали 3 млрд. долара нетни приходи с маржове на оперативната печалба под общите оперативни маржове на PepsiCo.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 25 юли. Имен ден празнуват Ана, Анна, Анка, Яна
Зеленски ще иска помощ от Европа за възнагражденията на украинските войници
Макрон: Франция ще признае официално Палестина за държава
Легендарният кечист Хълк Хоган почина в дома си във Флорида
САЩ спират всички грипни ваксини с плашещ антиваксърите живачен консервант
Премиерът на Тайланд: Ескалацията на военните сблъсъци с Камбоджа може да доведе до война
Германия разчита да привлича годишно в армията по 40 000 доброволци или връща задължителната служба
Шефът на Starbucks е получил 6666 пъти по-голямо заплащане от типичния служител