Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Производители на пластмаса регистрират троен ръст в продажбите заради COVID-19
Не само интернет търговията се изстреля в космоса по време на глобалната пандемия от коронавирус. Едно нискотехнологично, но все по-често срещано средство за борба с разпространението на COVID-19, предизвиква невиждан интерес – добрият стар плексиглас, от който се изработват защитни прегради.
Представители на университета Пърдю в щата Индиана съобщиха пред CNBC, че за настоящата учебна година е трябвало да поръчат плексигласови повърхности с обща дължина от 5 мили (8 км), за да изградят прегради във всички свои аудитории, библиотеки, коридори и офиси.
„Направихме проучване и се оказва, че когато имат право на избор студентите преобладаващо предпочитат да има поставени прегради, вместо да трябва да носят маски“, коментират от управата на университета.
Моловете в САЩ планират традиционните срещи на малките деца с Дядо Коледа също да се случват между двете страни на плексигласова преграда.
„От 41 години се занимаваме с производство на плексигласови повърхности и никога не сме имали подобно търсене“, коментира изпълнителният директор на Shore Plastics Лари Шор от Балтимор. Според него обемите им са се увеличили тройно в сравнение с 2019 г., като получават поръчки от училища, офиси и държавни институции. Главният мениджър на компанията за обработка на пластмасови продукти Laird Plastics Бранди Камбел пък казва, че се е наложило да назначат много нови хора и да направят продължителността на работния ден 17 часа, за да могат да отговорят на всички заявки.
“Регистрираме рекорди. Средно едно училище поръчва по 2500 плексигласови прегради. Това прави средно по 100 000 долара приход само от една поръчка“, споделя Райън Шрьодер, изпълнителен директор на Plaskolite, един от най-големите производители в САЩ.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.