Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Samsung отчете силни резултати за фискалната 2017 година

Samsung Electronics обяви консолидирани приходи от 65.98 трилиона вона и оперативна печалба от 15.15 трилиона вона за последното тримесечие на 2017 г.
Компанията анонсира приходи от 239.58 трилиона вона и оперативна печалба от 53.65 трилиона вона за цялата изминала година.
Приходите от четвъртото тримесечие са генерирани главно от компонентния бизнес, включително от бизнеса с памет, който произвежда DRAM и NAND, чийто ръст в продажбите се дължи на големия обем от поръчки на мощни памети за сървъри и преносима памет. Въпреки това, слабата сезонност засегна растежа на системите LSI и леярски предприятия.
В бизнеса с дисплейни панели се регистрира ръст на доставките на OLED панели за първокласни смартфони и по-ниска рентабилност на LCD панелите поради слабата сезонност. Това от своя страна забави продажбите и доведе до намаляване на средната продажна цена.
Намаляват печалбите в бизнеса с мобилни устройства поради увеличение на маркетинговите разходи и силно изразената сезонност. Понижение има при общите доставки на смартфони поради оптимизирането на моделите от нисък клас. От друга страна, в последното тримесечие на 2017 г. са нараснали доставките на водещи серии като Galaxy Note 8. В бизнеса с мрежови решения инвестициите на LTE клиентите са съсредоточени в първата половина на годината, което доведе до слаби печалби през второто полугодие на 2017 г.
Печалби се отчитат в бизнеса с телевизори и домашни уреди. При телевизорите в последното тримесечие се наблюдава ръст в продажбите на водещи продукти, включително при ултраголеми и QLED модели. При домакинските уреди търсенето в Северна Америка и Европа на перални машини и фурни от висок клас е довело до по-високи приходи на годишна база.
През 2018 г. Samsung ще се съсредоточи върху нов растеж, като укрепи B2B бизнеса си и разшири каналите за разпространение, включително онлайн. През първото тримесечие компанията ще обогати своята продуктова гама с новия Family Hub хладилник и пералня с технологията QuickDrive, както и ще засили глобалните си маркетингови дейности.
В сегмента за потребителска електроника Samsung ще утвърди лидерството си в пазара на телевизори, като използва нови технологии, сред които 8K и Micro LED. Компанията ще подобри възможностите за свързване и използване на домашните уреди чрез разширяване на приложението на Bixby.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Забавно е да правиш невъзможното: 20 велики цитата от Уолт Дисни
Техники за успех | Advertorial |Принц Уилям става пилот на хеликоптер за спешна помощ
Маркетинг |Siemens отново №1 по устойчивост в класацията на Dow Jones
Бизнес | Advertorial |Кои са най-щастливите страни в света
Общество |Падащите лихвени проценти предлагат малко убежище от имотната буря
Бизнес |Издигнете работните срещи на следващото им ниво
Мениджмънт |Продажби, маркетинг или вайръл - какво да изберете за вашия продукт?
Маркетинг |Световният пазар на труда е изправен пред гигантско предизвикателство
Бизнес |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.