Спотифай придобива две компаниите за подкаст

Спотифай придобива две компаниите за подкаст

Компанията за музикални стрийминг услуги Спотифай (Spotify) обяви днес намерението си да разшири портфолиото си, като купи две компании, специализирани в областта на подкаста, предаде ДПА. Става дума за Гимлет медиа (Gimlet Media), която създава подкаст съръджание, и Енкър (Anchor), която създава и публикува подкасти.
Спотифай не разкрива стойността на сделката за придобиването им, но уточнява, че сделките ще ускорят превръщането на компанията в световна водеща аудио платформа, посочва БТА. Гимлет е основана през 2014 година и отчита слушатели на подкастите си в близо 190 страни. Енкър е основана през 2015 година в Ню Йорк.  Спотифай има над 200 милиона потребители, включително над 96 милиона премиум абонати, на 78 пазара. Очаква се сделките да бъдат приключени през първото тримесечие на годината

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Обединение или предателство: Събират ли се двете ДПС-та?
Путин призовава за „задушаване“ на западни компании, които все още работят в Русия
От брутна до нетна заплата: Реалната картина на възнагражденията в Европа
Диамантите са вечни? Митата на Тръмп поставят това под въпрос
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 26 май до 1 юни
Празните коридори на здравната система: Причини, последици и възможни решения
Бизнесът на европейските отбранителни компании процъфтява, но работници липсват
Човешкият ресурс в здравеопазването: Системно предизвикателство с критичен мащаб