Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Време за оптимизъм - Starbucks планира да отвори 22 хил. обекта за 10 години
Веригата за топли кафе напитки Starbucks планира да увеличи броя на магазините си с нови 22 хил. обекта до края на десетилетието. Към 2030 година компанията иска да има общо 55 хил. физически обекта, предаде CNN.
От Starbucks смятат да въведат нови видове магазини, като например по-малки локации, както и такива, от които клиентите да получават поръчките директно в автомобила си, т.нар. “drive-thru”. По този начин очакват да спечелят потребители, които в момента залагат на конкурентни брандове.
„Въпреки че голямата ни база нараства, има достатъчно място за разширяване в регионите, където марката Starbucks е проникнала по-слабо“, коментира главният оперативен директор Роз Брюър. по думите ѝ новите формати ще помогнат за намаляване на големия поток от хора в някои от кафенетата.
В момента компанията се възстановява от кризата, предизвикана от пандемията от COVID-19, която накара много от клиентите да останат по домовете си и да не прибягват до напитките на Starbucks и други вериги.
По-добри награди и още овесено мляко
Компании като Starbucks използват програми за лоялност, за да научат повече за клиентите си и да стимулират повторните покупки. Тази година, за да мотивира още хора да се включат в програмата, компанията разшири опциите за плащане за програмата си с награди, добавяйки парите в брой, кредитните карти, както и услугите на Apple Pay и Google Pay. До момента членовете на програмата трябваше да зареждат своите специални Starbucks карти, за да печелят точки.
Промените в менюто също са ефективен трик – по-рано тази седмица компанията обяви, че ще лансира линията си от овесени млечни напитки в САЩ през пролетта. Новата линия включва освежаващо еспресо с кафява захар и овесено мляко.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.