Стрийминг услугата Disney+ удвои абонатите си за година

Стрийминг услугата Disney+ удвои абонатите си за година

Американският развлекателен гигант Walt Disney разби напълно прогнозите на Уолстрийт за печалба и приходи през последното тримесечие, предаде Си Ен Би си.

Компанията отчете печалба на акция от 80 цента при приходи от 17,02 млрд. долара, докато прогнозите на анализаторите, анкетирани от Refinitiv, бяха за печалба на акция от 55 цента при приходи от 16,76 млрд. долара. Общата печалба на Disney за последното тримесечието е 923 млн. долара.

Компанията също така надмина прогнозите за абонати на стрийминг услугата Disney+, завършвайки тримесечието със 116 млн. клиенти. Изчисленията на StreetAccount бяха за 114,5 млн. абоната, като за сравнение през същия период на миналата година платформата имаше 57,5 млн. абоната.

Средните месечни приходи на абонат на Disney+ обаче спаднаха с 10% на годишна база до 4,16 долара. Компанията отчете общо 174 млн. абоната на стрийминг услугите си Disney+, ESPN+ и Hulu.

Компанията продължава да прочува с потребителските нагласи в условията на пандемия, като тя смята да пусне филма си „Шан-Чи и легендата за десетте пръстена“ ексклузивно в кината за 45 дни, преди да го добави към стийминг услугата си. Подходът към тази лента е различен в сравнение с „Черната вдовица“, която дебютира едновременно в кината и на Disney+.

„Възможността да пуснем заглавие на Marvel като част от стрийминг услугата 45 дни, след като е било излъчвано по кината, ще ни даде допълнителна информация, от която ще зависят действията ни занапред“, коментира главният изпълнителен директор на Walt Disney Боб Чапек

В интервю за Си Ен Би Си Чапек заяви, че очаква Disney+ да има между 230 и 260 млн. абонати до 2024 г.

Ключови думи

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ