Свързани точки: Повече продажби, нови клиенти и лоялна аудитория

Свързани точки: Повече продажби, нови клиенти и лоялна аудитория

На 1 октомври в Интер Експо център за шеста поредна година ще се проведе eCommCongress и Expo 2020

Събитието с най-добър отзвук сред общността на онлайн търговците eCommCongress тази година е под мотото „Свързани точки“. Участниците ще получат съвети и ще научат техники за развитието на онлайн бизнеса си. Ще се обсъдят казуси, улесняващи бизнес процесите – бекофис операции, работа с клиенти, работа с куриери и т.н. Маркетингът също ще бъде засегнат, както и промените в потребителското поведение вследствие на COVID-19. Развитието на електронната търговия в близко и по-далечно бъдеще ще бъде обсъдено в тематични панели. Отмяната на СУПТО и други данъчни и правни аспекти са част от програмата. Планираната дата е 1 октомври 2020 г. в Интер Експо център в София.

Първите 20, които използват код MAN-ONL при регистрация в www.ecommcongress.bg, ще получат 20% отстъпка от цената на билета.

Какво да очакват е-търговците от eCommCongress и Expo 2020?

[[{"fid":"360863","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":183,"width":331,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Любомир Стоянов, организатор:

Ще имате възможност да създадете успешни партньорства с други онлайн предприемачи, търговци, маркетолози или спедитори. Нетуъркингът с изявени професионалисти дава достъп до добри практики и съвети за развитие на продажбите, помага да бъдат открити нови клиенти или да научите как да превърнете съществуващите в лоялна аудитория. На форума ще обмените бизнес опит с нови колеги – те имат същите предизвикателства като вас, но други решения.

Любомир Чолаков, изпълнителен директор на ISOBAR:

[[{"fid":"360864","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":199,"width":298,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

През 2020 г. станахме свидетели на ускорената еволюция на електронната търговия. Затворените физически обекти фокусираха брандовете в онлайн растеж. adidas, Clarins, Shiseido, Asda/Walmart, Coca-Cola са сред клиентите, за които управляваме глобални e-commerce програми. През второто тримесечие те успяха да реализират забележителни успехи чрез интеграцията на своите платформи за онлайн търговия със системи за маркетинг автоматизация и интеракция с потребителите. По време на eCommCongress 2020 ще споделим някои от най-иновативните практики, използвани от клиентите ни, както и как да адаптираме този опит към пазарната реалност в страната.

Валентин Кунторов, директор на „eMAG Marketplace България“:

[[{"fid":"360865","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":187,"width":269,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Ще споделим какви нужди сме идентифицирали в Marketplace платформата на eMAG, която поз­волява на онлайн предприемачите да развиват бизнеса си в национален и международен план дори и по време на здравната криза. Ще разкажем как бизнесът може да просперира чрез достъп до модерни технологии, програми за обучение и развитие и прилагането на добри практики, които предлагаме на база на нашия опит. Как броят на търговците и делът на продажбите през eMAG Marketplace се увеличават ще може да се види и от данните, които ще представим на събитието.

Алек Вучков. Снимки: Личен Архив. Текстът е публикуван в бр. 08/20 на списание "Мениджър"

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 4 до 10 август
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Разкрития: Финансистът Епстийн е продавал тайните на принц Андрю на Мосад и други шпионски централи
Германия изпрати пет изтребителя Eurofighter за дежурства в небето на Полша
Индия разкритикува ЕС и САЩ за търговията им с Русия, след като Тръмп заплаши Ню Делхи с по-високи мита
Новата икономика: „Зелените“ енергии също имат отрицателно въздействие върху околната среда
Уолстрийт предупреждава инвеститорите да се подготвят за спад на акциите
Главният прокурор на САЩ разследва екипа на бившия президент Обама за фалшиви данни за руска връзка в изборите