Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Tesla пусна своя текила на пазара. Разпродаде я за ден
Илон Мъск вече накара хората да си купуват огнехвъргачки, къси шорти, дъски за сърф, а сега и… текила.
Автомобилният производител Tesla лансира своя собствена текила в миналия четвъртък, отговаряйки на обещанията на главния изпълнителен директор да предлага собствена марка алкохол, предаде CNN.
Питието, което струва 250 долара и се продава в уебсайта на компанията, пристига в бутилка във формата на светкавица и е произведено от калифорнийския бранд Nosotros Tequila. Продуктът беше разпродаден още в същия ден, въпреки условието да се купуват до два броя от всеки потребител, както и ограничената достъпност – текилата бе налична само за територията на определени американски щати.
Проектът се разработваше в продължение на години, през 2018-а Мъск се пошегува с напитката и първоначалната идея тя да се казва Teslaquila. Тогава компанията му дори подаде документи за запазена марка над името.
Това не е първият път, в който Tesla създава свой мърчандайз. По-рано тази година компанията сподели мини спортни шорти в червен цвят на сайта си за 69 долара и 420 цента, като закачлив отговор към инвеститорите, които са „скъсили“ компанията или са заложили, че акциите ѝ ще паднат.
През октомври производителят на електрически коли отчете значителни печалби и изрази намерението си да запази целта да продаде 500 хил. превозни средства тази година.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.