Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„ТИЕНС България“ отчита 50% ръст на продажбите
Фокусирахме се върху онлайн търговията, търсенето се оказа по-голямо от очакванията ни, коментира изпълнителният директор на компанията Ирина Башева.
- Госпожо Башева, как се трансформира „ТИЕНС България“ през последния месец?
- Бизнесът ни се развива успешно, имаме 50% нарастване на продажбите, като трендът за 2020 г. бележеше 30% ръст и преди кризата. Тези показатели са комбинация от високото качество на нашите продукти, ефективната маркетингова стратегия за позиционирането им на българския пазар и адекватни бизнес решения. Наложи се за кратко време да въведем лимит на бройките на определени продукти, които един потребител може да купи, за да е възможно повече хора да имат достъп до тях. Това обаче бързо беше преодоляно. От една страна, компанията пренасочи мощности в производството на най-търсените хранителни добавки, от друга – приоритизирахме вноса и нямаше забавяне на доставки.
- Как се промени начинът на работа на компанията в сегашните условия?
- Наблегнахме на канала ни за онлайн търговия, който разработваме успешно от около две години. Редуцирахме броя на колегите, които работят в офиса, и те действат при стриктно спазване на указанията за дистанция. Доставките обаче вървят на пълни обороти. Зареждаме достатъчно стока и я доставяме навреме.
- Какво е състоянието на пазара на хранителни добавки и какви са очакванията ви до края на годината?
- Българинът е подозрителен към хранителните добавки и това е напълно разбираемо. В момента успешен на този пазар може да е само този, който предлага висококачествени продукти и е успял преди кризата да убеди потребителя. За ТИЕНС до края на годината очаквам плавен ръст между 15 и 30%.
- Какво в стила ви на мениджър ще се промени трайно след кризата?
- Промяната вече е факт. Повече от месец сме изцяло онлайн, а преди се бояхме, че така може да загубим личната връзка с клиента. Получи се обратното – ние сме в постоянен контакт по всички мрежи, споделяме повече, подкрепяме се и растем. Чувството да си част от едно голямо световно семейство е незаменимо. Доверието, което получихме от нашите клиенти, ни кара да вярваме, че си вършим добре работата, и вдъхва оптимизъм.
Красимира Александрова. Интервюто е публикувано в брой 04/20 на сп. "Мениджър"
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.