Tiffany продава най-скъпото си бижу

Tiffany продава най-скъпото си бижу

Tiffany & Co. представи най-новото и най-скъпото си бижу, предлагано някога в историята на компанията. „Колието на световния панаир“ бе показано в Дубай в неделя и разполага със зашеметяващите 180 карата диаманти, поставени в платина, предаде CNN.

В централната му част има 80-каратов овален скъпоценен камък, наречен „Имперския диамант“. Той е произведен в Ботсвана, изрязан и полиран в Израел и доставен до работилницата на Tiffany в Ню Йорк. Според компанията това е най-скъпият ѝ продукт, създаван някога.

 

 

Добрата новина за любителите на бижута с големи възможности е, че колието се продава, за разлика от най-популярния диамант на Tiffany, който е 128.54 карата, но няма цена и не се предлага на клиентите. Същевременно обаче през годините то е предоставяно на няколко знаменитости, а наскоро стана част и от рекламна кампания на бранда с участието на певицата Бионсе и съпруга ѝ Джей Зи.

Според експерти цената на „Колието на световния панаир“ може да достигне между 20 млн. и 30 млн. долара. От Tiffany отбелязват, че дизайнът е вдъхновен от друго колие, създадено за Световния панаир в района Куинс на Ню Йорк през 1939 година. То е било инкрустирано с 200-каратов аквамарин и други над 400 диаманта.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Перник и останалите населени места, захранвани от язовир "Студена", са без вода
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Джей Ди Ванс: Вървим към спиране на работата на федералното правителство
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия