Tiffany продава най-скъпото си бижу

Tiffany продава най-скъпото си бижу

Tiffany & Co. представи най-новото и най-скъпото си бижу, предлагано някога в историята на компанията. „Колието на световния панаир“ бе показано в Дубай в неделя и разполага със зашеметяващите 180 карата диаманти, поставени в платина, предаде CNN.

В централната му част има 80-каратов овален скъпоценен камък, наречен „Имперския диамант“. Той е произведен в Ботсвана, изрязан и полиран в Израел и доставен до работилницата на Tiffany в Ню Йорк. Според компанията това е най-скъпият ѝ продукт, създаван някога.

 

 

Добрата новина за любителите на бижута с големи възможности е, че колието се продава, за разлика от най-популярния диамант на Tiffany, който е 128.54 карата, но няма цена и не се предлага на клиентите. Същевременно обаче през годините то е предоставяно на няколко знаменитости, а наскоро стана част и от рекламна кампания на бранда с участието на певицата Бионсе и съпруга ѝ Джей Зи.

Според експерти цената на „Колието на световния панаир“ може да достигне между 20 млн. и 30 млн. долара. От Tiffany отбелязват, че дизайнът е вдъхновен от друго колие, създадено за Световния панаир в района Куинс на Ню Йорк през 1939 година. То е било инкрустирано с 200-каратов аквамарин и други над 400 диаманта.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени