Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|TikTok започва да доставя храна, отваря 300 ресторанта в САЩ
TikTok обяви създаването на верига ресторанти в САЩ под марката TikTok Kitchen, която ще се занимава с доставка на готова храна, пише Bloomberg. През март догодина в страната ще бъдат отворени 300 ресторанта под този бранд. Менюто ще включва най-популярните към момента ястия в приложението като "Tiktok паста", "макаронени чипсове" и "царевични ребра".
За създаването на веригата ресторанти TikTok сключи партньорство с компанията Virtual Dining Concepts, която помага на известни личности и блогъри да навлязат на този пазар. Нейният съосновател Робърт Ърл разказа, че се планира да отворят повече от хиляда ресторанта до края на 2022 г. „Вижте, цифрите показват, че тази платформа има милиард постоянно ангажирани посетители месечно. За първи път имаме марка с аудитория от стотици милиони хора “, казва Ърл.
Менюто ще се актуализира на всеки три месеца. Според Ърл, ако дадено ястие стане популярно в приложението, то може да бъде добавяно към асортимента. Засега не е ясно дали такива „вирусни“ ястия като печена паста от фета (въпросната „тикток паста“, превърнала се в най-популярното ястие за 2021 г. в търсачката на Google) ще останат постоянна част от менюто. Представители на TikTok заявиха, че печалбите от ресторантите ще бъдат споделяни с авторите на рецептите, добавени в менюто. По този начин компанията иска да подкрепи кулинарните таланти на своята платформа.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.