Twitter придоби стартъп за имейл маркетинг

Twitter придоби стартъп за имейл маркетинг

Twitter придоби стартъпа за имейл маркетинг Revue, търсейки възможности да привлече потребители, които искат да печелят средства от последователите си, предаде „Ройтерс“.

Социалната мрежа, която не обяви стойността на сделката, обясни, че ще направи всички премиум функции на платформата за информационни бюлетини безплатни за всички от днес и ще намали таксата за платени нюзлетъри, за да помогне на авторите да запазят повече от приходите, генерирани от абонаменти.

Revue е основана в Утрехт, Нидерландия преди около шест години и ще продължи да работи като самостоятелна услуга. Фирмата ще разшири екипа си с нови кадри, свързани с инженерството, проектирането, научните изследвания и обработката на данни.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Европейските лидери са изпълнени с предпазлив оптимизъм след разговор с Тръмп преди срещата с Путин
Ликвидаторите на втората по големина китайска строителна компания Evergrande продадоха картина на Моне
"Алфа Рисърч": Все повече българи подкрепят влизането ни в еврозоната
Времето: Ветровито с температури до 35 градуса
Доц. Кунчев: Има леко увеличаване на заболеваемостта от COVID-19, но ситуацията не е притеснителна
Малта и България са с най-ниски акцизи върху дизела и бензина в Европа през 2025 г.
The Wall Street Journal: Могат ли САЩ да попречат на китайския AI да завладее света?
На днешната дата, 14 август. Рождениците днес