Twitter с ръст на приходите след подобрения на възможностите за реклама

Twitter с ръст на приходите след подобрения на възможностите за реклама

Twitter съобщи за по-висок ръст на приходите от очаквания от Уолстрийт, след като направи подобрения в рекламното таргетиране, за да помогне на рекламодателите да достигат до потенциалните си клиенти. Акциите на компанията нараснаха с 5% до 73 долара след старта на търговията, предаде „Ройтерс“.

От началото на годината социалната мрежа представя продукти в нови области, като например аудио чат стаи и публикуване на нюзлетри в опит да се отърве от бизнес стагнацията и да постигне целта си да удвои годишните приходи до 2023 година.

Приходите от реклама възлизат на 1.05 млрд. долара, скок с 87% спрямо същото тримесечие година по-рано, което надминава прогнозата на Уолстрийт за 909.9 млн. долара.

Twitter работи усилено по подобряването на ефективността на рекламите. Приложението за кратки постове представи 2500 нови категории теми, за да помогне на потребителите бързо да намират съдържанието, от което се интересуват. Така събира повече данни, свързани с рекламното таргетиране. Това заедно с по-голямото търсене от страна на рекламодателите в момент, в който държавите облекчават ограниченията, свързани с COVID-19, помага за увеличаването на приходите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 18 октомври. Имен ден празнуват Златка, Златина, Златан, Лука
Легендарната кинозвезда Бриджит Бардо се възстановява у дома след престой в болница
След нови разкрития за Епстийн: Британският принц Андрю обяви, че се отказва от титлите си
Нивата на въглероден двуокис в атмосферата достигат рекордно високи нива
Чистка: Пекин лиши от звание и изключи от компартията девет влиятелни военни
Без ясен резултат: Тръмп и Зеленски са обсъдили даването на ракети "Томахоук" на Киев
Тръмп поиска от Върховния съд да разреши разполагането на националната гвардия в Чикаго
Неизвестно за известните: Датски обущар измисля перфектната комбинация на ботуши с минижуп