Малките големи жестове на една българска банка (видео)
Добрата новина днес е от България. Банка ДСК в партньорство с фондация "Заслушай се" и TotalK изградиха специализирана платформа за обслужване на клиенти с увреден слух.
Проектът вече върви в пет офиса на банката в четири различни града в страната. За да ползват услугата, клиентите може да посетят директно някой от петте клона и да изберат опцията „Услуги с жестов превод“ от повикващата система, след което ще бъдат поканени на гише, обозначено със специален стикер. За по-голямо удобство може да заявят желанието си да ползват услугата предварително – чрез мобилно приложение TotalK, налично за Android , а скоро и за iOS. При получаване на подобна заявка жестовите преводачи уведомяват избраното от клиента поделение на банката и изпращат на клиента уникален код, който се въвежда на устройството на повикващата система на място в клона на банката. Още подробности и информация за локациите на офисите – във видеото:
Снимки във видеото: Guliver/ iStock; банка ДСК
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.