Малките големи жестове на една българска банка (видео)


Добрата новина днес е от България. Банка ДСК в партньорство с фондация "Заслушай се" и TotalK изградиха специализирана платформа за обслужване на клиенти с увреден слух.

Проектът вече върви в пет офиса на банката в четири различни града в страната. За да ползват услугата, клиентите може да посетят директно някой от петте клона и да изберат опцията „Услуги с жестов превод“ от повикващата система, след което ще бъдат поканени на гише, обозначено със специален стикер. За по-голямо удобство може да заявят желанието си да ползват услугата предварително – чрез  мобилно приложение TotalK, налично за Android , а скоро и за iOS. При получаване на подобна заявка жестовите преводачи уведомяват избраното от клиента поделение на банката и изпращат на клиента уникален код, който се въвежда на устройството на повикващата система на място в клона на банката. Още подробности и информация за локациите на офисите – във видеото:

 

Снимки във видеото: Guliver/ iStock; банка ДСК

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Студени досиета: Синът на основателя на Mango е заподозрян за убийството му преди година
Премиерът: Не е време за избори
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
Кристиано Роналдо е най-високо платеният футболист в света
АПИ опитва да приключи всички ремонти по магистралите до края на месеца
Лидерите на ЕС искат бързи действия за отключване на замразени руски активи за финансиране на Украйна
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията