Малките големи жестове на една българска банка (видео)


Добрата новина днес е от България. Банка ДСК в партньорство с фондация "Заслушай се" и TotalK изградиха специализирана платформа за обслужване на клиенти с увреден слух.

Проектът вече върви в пет офиса на банката в четири различни града в страната. За да ползват услугата, клиентите може да посетят директно някой от петте клона и да изберат опцията „Услуги с жестов превод“ от повикващата система, след което ще бъдат поканени на гише, обозначено със специален стикер. За по-голямо удобство може да заявят желанието си да ползват услугата предварително – чрез  мобилно приложение TotalK, налично за Android , а скоро и за iOS. При получаване на подобна заявка жестовите преводачи уведомяват избраното от клиента поделение на банката и изпращат на клиента уникален код, който се въвежда на устройството на повикващата система на място в клона на банката. Още подробности и информация за локациите на офисите – във видеото:

 

Снимки във видеото: Guliver/ iStock; банка ДСК

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Великобритания се отказа да съди заподозрени за китайски шпиони в името на добрите отношения с Пекин
Контраинтуитивни стратегии за преговори, които всъщност са печеливши
На днешната дата, 7 октомври. Рождениците днес
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за обилни валежи в 23 области