Българинът пие 76 литра бира годишно

Консумацията на бира у нас се увеличава - българинът пие 76 литра пиво годишно. Това показват данните на Съюза на пивоварите.
Само за година консумацията е нараснала с 2 литра на човек, съобщава bTV.
Според експертите по-голямото потребление се дължи на факта, че на пазара излизат нови продукти с различни вкусове, а най-големите любители на бирата се опитват да я приготвя в домашни условия.
Тези, които не приготвят напитката сами предпочитат най-често да е в пластмасови или стъклени бутилки.
„Българинът основно предпочита произведените в страната бири., а когато решава да експериментира и да опитва чужди марки, най-често това са чешки, немски бири, полски, австрийски”, посочва Ивана Радомирова от Съюза на пивоварите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |Компанията на Уорън Бъфет купува за 10 млрд. долара нефтения бизнес на Occidental Petroleum
Компании |Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство
Икономика | Advertorial |Политическите коментари на идеята на Борисов за закриване на ДАИ
Политика |САЩ разрешиха на южнокорейски компании да използват визи B-1 за инвестиционни проекти
Свят |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.