Червен код за опасни пожари в 9 области, още 12 с оранжев

В големи райони в 9 области на страната има екстремален индекс за опасност от пожари, предупреждава НИМХ-БАН.
Червеният код е за областите Смолян, Кърджали, Хасково, Ямбол Добрич, Русе, Велико Търново, Плевен и Ловеч.
При този най-висок индекс са възможни бързо разпространяващи се силни пожари, които обххващат и короните на на дърветата. Те са трудни за овладяване, а действията по гасенето се ограничени само по фланговете на пожара. Възможни само действия, насочени срещу предните фронтове на пожарите, но не и по цялата площ.
Много висок (оранжев) е индексът за опасност от пожари върху обширни площи в 21 области - Видин, Монтана, Враца, Плевен, Ловеч, Велико Търново, Русе, Разград, Силистра, Добрич, Варна, Бургас, Ямбол, Сливен, Стара Загора, Хасково, Кърджали, Смолян, Пазарджик, Благоевград и Перник. В оранжево е цялата област Плевен и почти целите Кърджали и Хасково.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Приоритетни професии: Великобритания има план за чиста енергия, който ще създаде 400 000 работни места
Икономика |Ретро стил: Porsche пуска на пазара линия хладилници, тостери и кафемашини
Компании |Бивши служители на НАТО са разследвани за корупция
Свят |ЦИК изяснява надписани преференции за един от кандидатите за общински съветници в Пазарджик
Политика |Страните от ЕС се споразумяха постепенно да прекратят вноса на руски газ до 1 януари 2028 г.
ЕС |Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
Политика |Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния
Свят |„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Свят |Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
8-и банково-финансов форум |Шефът на НСИ: Над 41% е натрупаната за 5 години инфлация
Икономика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
Хороскоп |Григор Димитров загуби пет позиции в световната ранглиста по тенис за мъже
Спорт |Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки
Маркетинг |

Коментари
Няма въведени кометари.