Човекът на върха в PPF Group: България е важен пазар, на който искаме да останем

Човекът на върха в PPF Group: България е важен пазар, на който искаме да останем

Човекът на върха в PPF Group: България е важен пазар, на който искаме да останем

„Моментът е добър за инвестиции в правилните сфери“, заяви акционерът и главен изпълнителен директор на PPF Group Ладислав Бартоничек в интервю за bTV по време на посещението си в България тази седмица. Визитата на Бартоничек, който наследи Петр Келнер, загинал при трагичен инцидент в началото на тази година е част от първата му регионална обиколка в държави, в които PPF притежава медии и телеком бизнеси.

Бартоничек пое управлението на инвестиционния холдинг, придобил собственика на bTV – CME, веднага след трагичния инцидент, при който мажоритарният акционер на PPF - Петр Келнер, загуби живота си в края на март тази година.

“Бяха трудни времена за всички, особено за нас. Но продължаваме напред. Това е посоката, както винаги досега. Това е част от почитта, която отдаваме на Петр - PPF като организация да продължава, да развива бизнеса, да създава стойност... Първите няколко седмици, даже месеци, бяха много тежки, но трябва да кажа, че екипът на PPF страшно много помогна за преодоляване на трудния период, поне в бизнес отношение. Колкото до личните чувства – всеки трябва сам да се справя с тях”, каза Бартоничек в интервюто пред Светослав Иванов.

Визията на компанията за България е ясна и категорична. "PPF е тук, за да купува, да се развива и да остане.", сподели Барточек. „Имаме инвестиции в телекомуникациите (б.р. Теленор). И в bTV, разбира се. И в телекомуникационна инфраструктура, ЦЕТИН. Вероятно не е широко известно, но продаваме и системите на Škoda Transportation в България. Най-скорошният пример е продажбата на 30 тролейбуса на град София, с което се гордеем“, каза Бартоничек. 

Относно медийния бизнес, стойността за собственика на bTV е в правилното съчетие между новини и развлечение. А в стратегически план у нас като приоритет PPF вижда синергията между телекомуникационния и медийния бизнес, стана ясно още от думите ми.

Основният пазар за холдинга е европейският.

„Трябва да се знае, че 60% от стойността, от капитала ни, е инвестирана в Централна и Източна Европа. От тази гледна точка, това е най-важният регион, в който търсим развитие“, каза той.

PPF Group купи компанията-майка на bTV - Central European Media Enterprises, през октомври миналата година.

Цялото интервю вижте тук >>

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ