„Ариана“ продължава изграждането на „зеления филтър“ на София
За трета поредна година „Ариана” поставя фокус на социалната си ангажираност в своите зелени и устойчиви политики, които целят подпомагане опазването на околната среда и облагородяването на градския пейзаж. За целта компанията нанесе финалния щрих в пролетния сезон в „Новата гора на София“ като засади общо 6286 дървета.
„Новата гора на София" е мащабна залесителна кампания, част от инициативата на Столична община "Мисли чисто" и има за цел да бъде отгледан естествен „зелен филтър“ в столицата.
„Опазване на природата на България е част от ДНК-то на марката „Ариана“. Ние твърдо вярваме, че трябва да предприемаме активни действия в тази посока. „Ариана“, като отговорен корпоративен гражданин, прави именно това със своите инициативи. Първият залесителен сезон на дръвчета в „Новата гора на София” приключи, като резултатите са повече от впечатляващи. Най-ценното за нас е, че сме активни и увличаме с нашите действия клиентите ни и партньорите, които ни подкрепят в тази мисия. Защото вярваме, че личната ангажираност и усилия за критично важни за опазването на околната среда. Ние наистина работим усилено, за да „Създаваме по-добър свят“ и не случайно сме избрани от консуматорите за най-зелена компания в сектора“, сподели Елица Иванова, маркетинг мениджър в „ЗАГОРКА“ АД.
През 2017 г., „Ариана” направи първата решителна стъпка от платформата си „Зеленодействие“, като премахна горния хартиен етикет от своите РЕТ бутилки, за да има повече дървета. Това доведе до намаляване на използваната хартия за етикети с 45 000 кг на годишна база.
През първата година на инициативата бяха засадени 2230 дръвчета. През 2018 г., „Ариана“, заедно със служителите на компанията, партньори и доброволци продължи да засажда дръвчета в „Новата гора на София“, като допринесе за засаждането на 20% от дръвчетата.
За да надгради и увеличи положителното въздействие и съвместни усилия, инициативата „Зеленодействие - Глътка въздух за нашия град“ се организира и в партньорство с ЕКОПАК България. Това е поредната съвместна активация между „Ариана“ и организацията за разделно събиране на отпадъци от опаковки, в която те обединяват сили за опазване на природата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Character.AI забранява достъпа на потребители под 18-годишна възраст
Технологии |САЩ получават отсрочка от Китай за редкоземните елементи, но не и отмяна
Бизнес |Археолози разкриха 2000-годишно „мистериозно убийство“, докато снимат телевизионно предаване
Любопитно |Министърът на финансите на САЩ: Китай одобри сделката за TikTok
Компании |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Политика |Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Икономика |„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Бизнес |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
България |НАП продава автогарата в Перник
Политика |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.