От А до Е - L’Oréal въвежда еко етикет на всеки свой продукт

От А до Е - L’Oréal въвежда еко етикет на всеки свой продукт

Глобалният козметичен бранд  L’Oréal обяви старт днес на новата си програма за устойчиво развитие, в която е заложена бизнес трансфомация на компанията, съобразена с концепцията за планетарните граници*.

Част от нея е въвеждането на изцяло нов механизъм за етикетиране, посочващ екологичното и социалното въздействие на всеки козметичен продукт от портфолиото на компанията. Еко етикетите на L’Oréal ще включват оценка по скалата от А до Е, като продуктът „А“ е еталон за „най-добър клас“ по отношение на въздействието върху околната среда. Методът е одобрен от независими научни експерти, а данните са потвърдени от независимия одитор Bureau Veritas Certification. Етикетите и резултатите ще бъдат достъпни на уеб страниците на продуктите. Първият бранд, който ще въведе механизма тази година, е Garnier за всички свои продукти за коса. Garnier е третата по популярност марка за красота в световен мащаб и е лидер на пазара във Франция. Новото етикетиране постепенно ще бъде налично и в други страни, както и за други марки и продукти на L’Oréal.

[[{"fid":"356267","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1024,"width":1024,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Въвеждането на новите етикети е елемент от цялостната философия на L'Oréal, в която активното присъствие на бизнес екосистемата - клиенти, доставчици и потребители е част от нейната корпоративна социална отговорност. Класифицирането на продуктите дава възможност на потребителите занапред да имат погледа, който им позволява да избират продукти, щадящи околната среда.

С новата си програма за устойчиво развитие „L’Oréal за бъдещето“ козметичната група си поставя доста амбициозни цели с краен срок за изпълнение до 2030 г. и ускорява трансформацията си към устойчив бизнес модел, силна социална ангажираност и грижа за планетата.

Компанията поема ангажимент:  

До 2025 г. всички фабрики на L'Oréal да постигнат въглеродна неутралност чрез подобряване на енергийната ефективност и използване на 100% възобновяема енергия;

До 2030 г. 100% от пластмасите, използвани в опаковките на продуктите на L’Oréal, да бъдат или от рециклирани, или от биологични източници;

До 2030 г. цялата козметична група да намали с 50% парниковите си емисии на завършен продукт в сравнение с 2016 г.

* „Планетарните граници“  е понятие, определящо лимита, отвъд който ще бъде нарушен капацитета на Земята като местообитание за човешкия вид и неговото развитие.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Гръцките власти предупредиха за екстремно високи температури до 45°
Гърция премахва таксите за теглене от банкомат
Отиде си роклегендата Ози Озбърн
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
По план за 43 млн. евро: Изкуствен интелект ще помага на държавната администрация в Испания
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.