Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|13 кандидати в състезанието за АЕЦ „Белене”

Общо 13 са подадените заявки за участие в реализацията на проекта АЕЦ "Белене", съобщи на специален брифинг министърът на енергетиката Теменужка Петкова ден след изтичането на крайния срок за кандидатстване.
От тези 13, седем кандидатстват за стратегически инвеститор в бъдещия проект. Две са заявките за доставка на оборудване, а останалите четири са за придобиване на миноритарен дял в проекта и сключване на договор за изкупуване на електрическа енергия, поясни министър Петкова.
Сред кандидатите за стратегически инвеститор се яви и български консорциум, зад който, по информация на БНР стоят фирми на Христо Ковачки. Останалите големи играчи са вече известните „Росатом”, Китайската държавна ядрена корпорация, Корейската хидро и атомна енергийна корпорация, германски и чешки фирми.
Очаквайте подробности!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Почина жената, заемала най-високия пост в историята на Мосад
Свят |Цените на петрола се повишиха на фона на ръст на вноса в Китай
Енергетика |Messenger увеличи размера на файловете, които могат да се споделят в приложението
Компании |Близо 358 хил. германски социалдемократи започват днес гласуването си за коалиционното споразумение за правителство
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.